De eerste keer babyzwemmen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door justme1974, 10 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    De titel zegt het al...

Ik ga voor het eerst in mijn leven babyzwemmen. Spannend hoor en het lijkt me onwijs leuk! Ik heb een geweldig leuk badpakje gekocht dus ik denk er wel klaar voor te zijn.

MAAR

Omdat het dus de eerste keer is, heb ik werkelijk geen idee hoe zoiets ongeveer gaat. Je moet natuurlijk wel op tijd zijn enzo, maar hoe gaat het verder? Wat neem je allemaal mee behalve kind, badpak, jezelf, handdoek? Hoe doen jullie dat? Ik wil dus graag tips over hoe ik het zo makkelijk mogelijk kan maken en niet aan het begin en eind me rot sta te zweten omdat ik zo onhandig bezig ben met twintig handdoeken die dan niet meer in je tas passen, voorkomen dat ik zelf nog in mijn blote kont sta terwijl baby al ligt te bezwijken in alle kleren enzo..

Kortom; doe mij maar een stappenplan aan en uitkleden enzo :D De lessen zelf laat ik wel over me heen komen.. hahaha

Alvast bedankt!

2. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ik vanochtend weer. Ik doe het iedere keer hetzelfde. TOen luca nog in de maxicosi past tilde ik die mee, samen met de tas. Dan kleedde ik me om, terwijl luca nog in de MC lag. Dan nam ik tas en MC mee naar de verkleedkussens voor de baby's. Daar kleedde ik Luca om en legde ik ook meteen alles klaar om hem weer aan te kleden, dus: zwitsal douscheschuim, bodylotion, luier, schone romper/kleertjes, de handdoek en hydrofiel om af te drogen, zinkzalf. Dat was het zo'n beetje. VOor de terugweg had ik altijd iets te eten bij me, toen hij zo oud was dat hij wat at, en een bekertje drinken. Na het zwemmen, gaan we douschen en kleed ik luca aan, terwijl ikzelf even een handdoek om heb geslagen en als hij aangekleed is, gaat hij weer in de MC en droog ik me af en kleed me aan.
    Heel veel plezier!

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik neem ook altijd de maxicosi mee. Kleed dan eerst mezelf om heb me badkleding dan al aan. Daarna kleed ik ons zoontje om.

meenemen:
    zwemkleding
    handdoeken
    badcape
    douchegel
    slippers voor mezelf
    zwemluier

Na het zwemmen eerst mijn zoontje afdrogen en aankleden. Dan zet ik hem in de maxicosi en doe ik snel mezelf. Ik ga meestal 1 keer per week. Het is altijd een gedoe, maar zeker de moeite waard!

Deel Deze Pagina