Ik heb toen ukkie 7 weken was, hem per ongeluk in de auto opgesloten . Het was een leenauto, dus maar 1 sleutel... Ik was de kleine in de auto aan het zetten en had mn sleutel op de passagiersstoel gegooid. Toen ik om wilde lopen naar mn eigen portier, schoot ie ineens op de centrale deurvergrendeling . Het was 10 uur s avonds en ik was echt in paniek. Uiteindelijk heeft een bergingsbedrijf mn slot open kunnen krijgen, maar dat was bijna een uur later! OMG wat voelde ik mij toen een slechte moeder !
WOOWWW, ik zou me kapot schrikken!!! Knap dat je een uur hebt kunnen wachten. Ik had die auto echt zelf opengebroken als mijn kindje binnen aan het huilen was. Of sliep de kleine in de auto? (dan zou ik misschien wel kunnen wachten)
Oh het was echt verschrikkelijk. Ik kon me gelukkig aardig rustig houden, maar toen de auto eenmaal open was barstte ik in tranen uit. M'n vader heeft nog even met de auto staan wiebelen, zodat mn kleintje in slaap viel en hij sliep ook gewoon door toen de auto eenmaal open was en het alarm keihard afging! Ik heb mn lesje wel geleerd; altijd mn sleutel in mn zak steken en niet op de stoel leggen als ik bezig ben met de maxi cosi/kinderwagen!