Hey meiden, Het is toch niet te geloven, woon je in zeeland ( ik dus, alhoewel op het randje ) zit je al dagen met KUT weer en dan zie je op de tv dat ze in Groningen lekker op de terrassen zitten en lekker met korte broeken lopen ... Het is zooooooooooooo oneerlijk .... Sorry wou ff mijn frustraties kwijt Nog meer mensen met deze frustratie Liefs Chantal
Tip? verhuizen Nee, geen last van eigenlijk. Meestal is t in t zuiden van Nederland toch wat warmer dacht ik?
Verhuizen ? nee nooit hiihihihi .... blijf lekker hier dicht bij de kust, alhoewel je daar nu vrij weinig aan hebt hahaha
Vaak is het andersom... Gelukkig, hihi.. Maar inderdaad, het is gewoon koud hier... Nou is dat niet zo erg maar die grijze lucht is nogal deprimerend...
Ik zal maar niet zeggen hoe warm het hier is HEERLIJK weer. vanmiddag vrij, ga ik lekker in mijn tuintje zitten, kijk er nu al naar uit.
Oneerlijk?! nee joh, vaak is het andersom, laat ons nu ook eens lekker van het zonnetje genieten! Kan ik lekker met Jesper wandelen zonder een regenhoes mee te nemen.
yep heerlijk weer hier En ik maar denken dat toen ik verhuisde ( vanuit brabant ) het afgelopen zou zijn met het genieten van mooi weer hihihihi. Maar denk dat het hier vaker mooi weer is dan in brabant . Behalve dan die wind. Die staat hier wel meer. Maar nu met dat warme weer vind ik dat wel lekker
Ik woon in de provincie Groningen, en het is hier heeeeeerlijk weer. Mensen denken vaak dat het hier slecht weer is, maar is absoluut niet zo, echt een vooroordeel.
Hier in Drenthe is het ook erg lekker: blauwe lucht, zonnetje, lekker warm. Het zou het hele weekend zo blijven, maar vanaf maandag zou het koeler worden.
blaas eens wat lekker weer hier heen, zit hier naar een saaie grijze lucht te kijken, jeetje wat word ik daar depri van, maar het is hier echt niet vaker mooier weer dan in het noorden hoor ...