Hier is het wee volop aan het sneeuwen!!! SUPER.... Moet wel morgen vroeg om 07.30 werken ga maar om 06.00 de wekker zetten en kijken of ik mijn auto moet uitgraven
Hoier hebben we de hele dag een prachtig zonnetje erbij gehad, het was een mooi plaatje. Straks komt er nog heel wat aan zag ik, ik zal blij zijn als mijn mannetje vanavond weer veilig thuis komt na zijn kerstdiner van het werk.
Hier sneeuwt het weer keihard. Ik kan gewoon niet ver kijken zo hard gaat t. Sneeuwschuiver is al 2 keer langs gekomen maar haalt weinig uit volgens mij. en dan heb je nog van die idioten die met 50 door onze 30 km straat rijden.:x
en tis alweer gestopt met sneeuwen... wow.. ligt nu toch wel zon 1.2 cm... dus morgen weer niet sleeen
WIj gaan maandag en dinsdag naar Valkenburg en Maastricht ik hoopte op veel sneeuw maar dat gaat waarschijnlijk tegen vallen dan :x Kunnen we beter in Zeeland blijven want in vlissingen ligt meer dan 30 cm hoorde ik
hahaha, in zuid limburg schijnt best veel te liggen hier is het weer begonnen maar nog niet dat ik zeg van wow.. zet de sneeuwschuiver maar klaar
Al zullen we hier waarschijnlijk ook niet met de slee weg gaan morgen want Ivy haat de kou. Denk ik leuk de sneeuw in te gaan met dr warmste pak en is mevrouw alleen maar aan het huilen en roepen ikke koud, ikke huis!!!!!
Hier niks vandaag. Ja, heel fijne stuifsneeuw, maar dat haalde niets uit. Ik hoop toch echt morgen wakker te worden en dat er weer wat is gevallen. Wilde vanmiddag gaan sleeën. Valt Noor tegen de deurpost aan (loopt niet zo lekker die snowboots). Huilen natuurlijk, denk valt wel mee, maar we zijn na 200mtr omgekeerd, niet stil te krijgen. Morgen nieuwe ronde
hier net thuis. Maar sneeuwt echt extreem. Is nu in denk 1 uur tijd zeker 5 cm gevallen. En het blijft maar door gaan. Niet normaal
Hier heeft het ook al de hele avond gesneeuwd. Ik had alles gordijnen dicht en toen keek ik net buiten had het gewoon gesneeuwd. Had ik niet eens in de gate.
Hier nog één uit Limburg. Het blijft alleen maar sneeuwen en er komt geen eens een sneeuwschuiver langs ofzo.. pfff kan hier niet eens meer rijden. Denk dat het alweer over de 10 cm ligt die sneeuw. Zou leuk zijn met de kerst!