Hier is er gelukkig niet zoveel gevallen. Eerder was ik echt gek op winter en sneeuw maar sinds vorig jaar niet meer zo. Ik heb wel een auto maar ik fiets liever en dat is niet altijd makkelijk met sneeuw. Er mag een beetje vallen rond kerst maar daarna niet meer. Die bulten van vorig jaar, niks aan. Dan wel lekker vriezen en schaatsen!!!
Ja ik moet best een stuk voor de winkel, de duobuggy gaat het sowieso niet worden want die heeft te kleine wielen. Dan maar met de gewone kinderwagen maar moet dan ook mijn dochter aan de hand houden die anders die er anders vandoor gaat.. geen succes dus. Mijn man gaat naar zijn werk en komt pas thuis wanneer de supermarkt alweer gesloten is. Officieel moet ze ook naar de psz komende week maar die pas ik maar
Hier is ongeveer 5cm gevallen vannacht. Ik heb echt een hekel aan sneeuw, sowieso een hekel aan de winter. Veel te koud! En die sneeuw is erg onhandig, zeker als je 3 dagen per week naar je werk moet. Gelukkig heb ik nu wel winterbanden, dat scheelt echt. Het ziet er wel heel leuk uit, sleeen is ook wel leuk en de open haard aan is ook heerlijk. Maar verder, laat het maar lekker lente/zomer/herfst zijn
ben net lekker naar de bakker gewandeld en heb genoten van de witte wereld, het geknisper van je schoenen in de sneeuw.. zalig.. nu ontbijten met verse warme broodjes.. en dan straks met dochterlief de sneeuw in
Ik heb een fietskar gekocht. En die is nu wel ideaal. Kan ook als wagen worden gebruikt. Kids zitten warm en ik kan overal heen. deze: Bekijk bijlage 115876
als ik et gelderse nieuws bekijk hier geen dooi deze week. tis natuurlijk wel globaal genomen die vooruit zichten
Wat heeft het gisteravond hard gesneeuwd zeg. Ik moest eigenlijk weg, maar de fiets vond ik niet zo prettig. Autorijden met dit weer al helemaal niet. Gelukkig wilde manlief me halen en brengen. Wat was ik blij, gezien de hoeveelheid sneeuw. Morgen moet ik helaas weer treinen, maar ik gok dat ik een dag vrij neem. Met dit weer met openbaar vervoer is niet te doen.
Ik kijk vaak op www.sneeuwverwachting.nl die alle mogelijkheden de revue laat passeren, heel interessant. De kans is momenteel het grootst dat er woensdag of donderdag (tijdelijk) dooi gaat inzetten, vooral aan de kust máár er bestaat ook zeker nog een kans dat we in de kou blijven en zelfs nog een lading sneeuw erbij gaan krijgen. Dus blijft spannend! Moet zeggen, ben echt gek op sneeuw en geniet van de voorspellingen als er sneeuw verwacht wordt. Maar zwanger en met buik- en bekkenklachten ben ik het ook wel weer een beetje zat. Je kan niet fatsoenlijk de deur uit momenteel.
Wij zijn ook helemaal ingesneeuwd .. niet normaal hoeveel er is gevallen! Wel supermooi Onze tuinstoelen : Bekijk bijlage 115918
Oh duh hahaha sorry ik snap hem nu pas! Ik reageer speciaal nog even want vind het toch grappig en ik zou hem ook wel eens willen zien liggen AAAH dit komt onze kant op!
In het noorden van Groningen is sinds donderdag niks meer gevallen. Er ligt hier dus nog een heel klein laagje. Wel zijn de wegen best glad, vooral de binnenwegen, die strooien ze hier niet meer
ohw nou als we de buienrader moeten geloven met 24-48 vooruit dan komt me er toch nog en berg sneeuw aan 24 uur regenverwachting voor Nederland - verwachte neerslag en buien - BuienRadar.NL
nee hee bah... en ik moet morgen mijn dochter wegbrengen... krijgen we toch nog een witte kerst... (ben die sneeuw echt nu al zat...)
nou hier niet hoor.. ook volgens buienradar niet.. van mij mag t morgen bergen sneeuwen..whaha... en overmorgen ook, maar t gaat volgens buienradar weer net mooi boven ons langs of onder ons door.. maar ja.. afgelopen dagen heeft buienradar het nog geen moment juist gehad.. toen t zou sneeuwen bleef t droog en toen t droog zou blijven viel er 10 cm.. we wachten t maar af.. niets is zo veranderlijk als t weer!!
Is ook niet voor morgen, maar als je 24 uur vooruit doet, kan je rechts boven in op 0 24 aanvinken en 24 48 vooruit
Ik vind het prima als er weer een lading sneeuw aankomt, maar dan wel graag na vrijdagochtend. Dan heb ik een weekje vrij, zitten de kindjes veilig thuis en hoef ik de weg niet meer op