Of Jagermeister Ze gaan hier het hele dorp al rond op de schaats. Ligt al 14 cm :O Maar nu komt er sneeuw aan. Sowieso voor het oosten, daar zou het ergste vallen. Maar de trekrichting ( wat een woord ) van de sneeuwzone lijkt nu noordelijker te gaan. Hoop op niet teveel sneeuw, zit me nu wel te verheugen op een Elfstedentocht
hier sneeuwt het nu.. maar het is van die ijssneeuw... stomme gemeente... zout is op, dus word niet meer gestrooid.. zijn ze 1 keer met schuiver door straat gereden heeft nu 2 dagen gedooid, dus alemaal prut op straat.. ipv dat ze nu nog 1 keer met schuiver door straat waren gereden, dan was die schoon geweest... nee, nu is al die prut opgevroren en nu dus 1 hobbelige ijsbaan wel fijn, witte kerst.. enige waar ik van baal is dat vuilnis niet is opgehaald door gladheid.. en dan mag je heel fijn 2 vuilniszakjes extra aanbieden volgende week... normaal gaat dat net.. maar nu met feestdagen heb je toch meer afval.. dan is 2 zakken incl van 2 kinderen luiers wel erg krapjes
Ik werd net wakker (ja ik ben een zeer slechte slaper) en hier in limburg is er toch een mooi pak bijgekomen, ik heb even aantal weerwebsites nagekeken en het ziet er na uit dat het hier en in grote delen van nederland vanaf een uur of 11 morgen (eigenlijk vandaag ) gaat sneeuwen, zelfde geld voor vrijdag, dat word denkelijk een zeldzame witte kerst!!!
Goeiemorgen, Ik werd wakker (gemaakt) en zag dat er weer een pak sneeuw bij is gekomen.. Dus hier word het weer stunten vandaag!!!.
Ja ook hier is er weer een pak bijgevallen, de voetstappen waren weer helemaal verdwenen dus behoorlijk wat! Ze zeggen dat het oosten vandaag en morgen nog veel sneeuw gaat krijgen, ben benieuwd of het noord-oosten daar ook onder valt.
Hier zou het gisteravond beginnen met sneeuwen en dan nonstop tot vanavond 21:00...Maar er is maar een minmaal beetje bijgevallen en momenteel sneeuwt het ook niet. Zal eens kijken wat de voorspellingen zeggen.
woon in het oosten en er is nu al een aardig pak gevallen vanacht benieuwd of er meer bij komt vandaag.... zo kom ik er nooit door voor de kerstboodschappen
Nou dat zijn toch wel andere beelden dan gisteravond. Vanaf een uur of 12 begint het hier met sneeuwen volgens buienradar en dan tot zeker morgenochtend. En volgens weerplaza zou het nu al moeten sneeuwen...Maar dat doet het dus niet. Maar qua hoeveelheid sneeuw is het ook al weer veranderd. Zo'n 6cm zou er vandaag bij vallen. De vuilniswagen kwam hier net de containers leeghalen en die gleed al door de straat. De mannen hebben spikes onder hun schoen voor meer grip. Eigelijk triest toch, er valt 1 pak sneeuw en heel nederland is van slag.
twente. in Borne...en is vanacht gevallen ..gister voor ik naar bed ging een pad gemaakt naar de schuur en nu is ie gewoon helemaal weg ligt een paar cm sneeuw op....volgens de radar begint het vanmiddag hier opnieuw rte sneeuwen pffff
roermond heeft paar cm erbij gekregen.. op buienradar komt een heel actief sneeuwgebied aan..ze verwachten voor limburg zon 15 cm erbij tot morgen.. ik ga dus zo maar even mijn laatste boodschappen doen, dan hoef ik daar er niet meer voor uit.
Zo dan! Dat is niet misselijk Silvia.Hier amper aan een cm. Ik zou willen dat ik mn boodschappen kon gaan doen nu. Ik zit te wachten op een monteur van de KPN, de 5e inmiddels. *zucht* Dus ik kan niet weg.
Ik moet ook mn boodschappen nog halen maar ik ga er niet uit nu met mn 3 kinderen.... wacht wel tot ik oppas heb straks durf niet te rijden nu hier word al ruim een week niet meer gestrooid dus alles is een ijsbaan hier levensgevaarlijk pffffff
hier in purmerend waar ik werk sneeuwt het nog niet en in zaandam waar ik woon nog niet. ik hoop vanmiddag normaal naar huis kunnen rijden....
Gisteravond regende het hier. Maar vannacht toen ik om 4 uur wakker werd lag er weer een dik pak sneeuw bij van 5 cm! Mijn arme man had het terras helemaal schoongemaakt maar dat ligt nu dus weer helemaal onder Op het gras waar dus nog sneeuw lag, ligt nu een laag van 25 cm!
net boodschappen gedaan... overal slippende autos die de hellinkjes niet op kunnen... toch fijn winterbanden, dat scheelt enorm. denk dat hier nu zon 20 cm ligt ondanks het dooien van afgelopen dagen.. en er komt een donkerblauw gebied aan op buienradar.. dus ben benieuwd wat er nog gaat komen
`Hier is niks gevallen. Heb juist het idee dat het aan het dooien is. op mijn balkon verdwijnt het sneeuw heeeeeeel langzaam, je ziet de randen al wegtrekken en er valt sneeuw van de daken en balkons. Nou, ben benieuwd. Het gaat over enkele dagen wel flink vriezen!!