Limmeke komt dat ook in de buurt van Maastricht?? Wij merken ook echt het verschil nu met de 4 seizoensbanden tegenover de normale banden!
ja, komt vanuit het zuiden aanzetten.. volgens voorspelling zou er tot morgen zon 10 tot 20 bijvallen nog..
Ohw jeeeee!!! Tot nu toe is het wel stil hier. Maar ja zo is het ineens ook vannacht begonnen na de regen!
Ondanks dat het hier nog zou gaan sneeuwen...dooit het hier ook. Boodschappen doen was qua drukte een crime, maar qua sneeuw en gladdigheid viel het heel erg mee.
Hier ook: GRATIS AF TE HALEN: sneeuw! Je krijgt er een koude temperatuur en een koude wind bij cadeau. Eventueel ruilen tegen flinke dooi of lenteweer.
wat zijn jullie erg... 2 weekjes de boel wit en iedereen geeft het gratis weg ligt alweer laag op net ontdooide auto..ze verwachten zoveel dat NS voor limburg en brabant een aparte treinregeling heeft getroffen.. die zullen dan nu hopelijk lesje wel geleerd hebben
Sorry, ik heb eigenlijk niet zoveel met sneeuw en kou.... Het bezorgt alleen maar ongemak. Voor de kinderen vind ik het dan wel weer leuk. En ik vond het zelf ook wel leuk om naar te kijken (die sfeer), maar ik heb het nu wel weer gezien...sorry.
Let it snow Let it snow Let it snow! Ik vind het wel lekker die sneeuw. Zeker nu met de kerstdagen...een heerlijke witte kerst.
Helemaal eens met Be happy mag van mij wel weer lente en/of zomer worden hoor de kou mag wel weer vertrekken
ow is dat echt zo joh??? bah, het vriest hier al weken achter elkaar en ben al die weken al brakkig.. niet ziek en ook niet helemaal in orde zeg maar
Hier in brabant sneeuwt het super hard. En zo op buienradar te zien blijft dat wel even zo voorlopig, Ik moest vandaag eigelijk nog naar eindhoven, maar dat heb ik toch maar niet gedaan.
Maak daar maar alvast 3 weken van....en ook ik heb niets met de sneeuw. Geeft alleen maar ellende op de wegen, hoge gas rekeningen, gebroken benen enz enz Doe mij maar een voorjaarszonnetje, bomen die in het blad komen, jonge dieren in de wei, en voorjaarsbloemen in de tuin.....de geur van lente BeHappy ..... nou die wind is echt freezing... maakt het nog veel kouder dan het al is. Hier vandaag geen nieuwe sneeuw dr bij gekomen
hier in zaandam heeft nog niet gesneeuwd.....aahhh jammer....maar gelukkig ligt er nog steeds sneeuw van de afgelopen week!