Slecht weer voorspelling donderdag

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door limmeke, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Jeetje zeg, hier is vanacht amper wat gevallen.
    Ben jaloers!!!!
    Geniet lekker van een witte kerst

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik vindt Sneeuw prachtig, maarrrr als je er niet uit hoeft.
    Ik moet nog boodschappen doen, en dat valt niet meer nu met een kind.
    Gelukkig komen mijn schoonouders even hier.
    Ik ga zo ook even meten.

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.

Klopt, ben het helemaal met je eens.

maar ach dat was toch allang bekend dat de Randstad de place to be is en de rest alleen maar een stuk achtergebleven land;)

Hier is dr ook niets mee bij gekomen, maar dat wat er lag ligt er nog steeds, op de bomen ligt nu wel minder door de harde wind

4. adi

adi Niet meer actief

HIer ligt echt een hele dikke pak. En dames die jaloers zijn, ruilen??? Ik vond het de eerste 3 dagen geweldig, maar inmiddels is het alleen maar irritant, ik kan geen kant op. Heb vanochtend een grote kinderwagen met 3 kinderen door de dikke pak (niet opgeruimde!) sneuuw lopen duwen. Helemaal bezweet met knalrood hoofd ergens aankomen. Ik kan de stoep niet eens af, door de dikke pak sneeuw die vanaf de weg langs de stoep is geschoven. Moest ik eerst sneeuw ruimen van de fietspad om te kunnen oversteken.
    En straks moet ik echt boodschappen gaan doen, wel met de auto gelukkig. Maar leuk is anders :(

5. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    Hier ook mega veel gevallen vannacht en het sneeuwt hier helaas ook nog steeds. Met de auto stond ik heir op de parkeerplaats al vast toen ik wou parkeren. Kon ik eerst sneeuwruimen voordat ik verder kwam.

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hier een vrij heldere lucht en de zon schijnt zelfs, geen teken van sneeuw te zien. de wegen zijn ook gewoon schoon en goed begaanbaar. Zou t wel gezellig vinden vanaf vanavond sneeuw, we zijn 3 dagen samen vrij dus dan is t niet zo erg :p

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    ow mijn god !!!! :$ :$ Er ligt hier gewoon 28 cm VERSE sneeuw ben net met de meetlat naar buiten geweest... Haha !!!! :$ :$

Dat is toch niet meer normaal voor nederland :p ?!?!
    Het ziet er heel mooi uit hoor, maar toen ik net in de auto stapte was ik doodsbang !!!!

Hoop dat het maandag een stuk minder is als ik weer naar mijn werk moet......

Ow en het begint hier net weer volop te sneeuwen :( Pffffff

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik wil ook zo graag nog meer sneeuw maar jammer genoeg is er niks meer gevallen :(
    Gelukkig ligt er nog genoeg van de laatste week.

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    moest even inpakpakier halen want die was op. ben ik eindelijk op de weg (was nog een heel avontuur om de auto van de parkeerplek af te krijgen) rijdt ik naar de trekpleister en geen parkeerplek. keren was geen optie omdat het druk was en dus naar de action. daar aangekomen ook niks aan de hand.
    spullen gehaald en weer de weg op. moest ik stoppen bij de stoplicht en sta natuurlijk weer net geparkeerd op een glad stuk. in zijn 2 dan maar proberen om weg te komen maar nee hoor. dantoch maar in zijn 1 met vol gas en hop daar ging ik. auto weer stabiel op de weg en doet de versneling ineens raar voor mijn gevoel. volgens mijn was hij van slag door dat gassen een stukje terug. uiteindelijk reed hij weer lekker en bijna thuis en de straat in. meestal rol ik zo de drempel op maar nu moest ik dus net voor die drempel stoppen voor een fietser. je raad het al sta op de drempel met mijn voorwielen en de rest er nog achter. weer flink gassen maar er was bewegign in de auto en uiteindelijk reed ik weer. hehe mijn huis in zicht. ik parkeer eventjes, dacht ik. voorkant in het parkeervak en daar sta je dan met je kont op de weg. uiteindelijk staat hij nu in het middel van 2 parkeervakken. neem dus meteen 2 plekken in beslag maar ja er zit nu echt geen beweging meer in. moest eigenlijk nog tanken maar dat mag papa straks doen. ik stap echt niet meer in die auto

ik zeg dus heel snel weg die sneeuw. ben het zo meer dan beu. echt waar. sleeen heb ik nu ook wel gehad. loop al naar me werk omdat ik niet durf te rijden. breng de kids met de slee naar de oppas etc. nu met 2 kleine kids en geen buggy door de sneeuw te trekken en met de slee is het toch echt te ver. moest dus wel met de auto en dat alles voor inpakpapier.

leuk hoor wonen in het zuiden

10. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hier vannacht en vanmorgen weer een heel pak gevallen, er ligt hier zeker 20 cm als het niet meer is:$

Tis nu droog!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier begon het gistermiddag met sneeuwen, en het sneeuwt nu nog steeds:D
    Ligt hier nu wel een cm of 20 denk ik zo!!!

12. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Er ligt hier ook heel veel. Het is echt niet te doen om over de landweggetjes te rijden in het buitengebied. Je ziet nauwelijks nog waar de sloot is, die ligt vol met sneeuw :| Vanochtend hebben we nog een auto uit een enorme sneeuwduin geduwd en zelf zijn we verder gelopen, omdat de auto niet door de sneeuwduin heen kwam.

Naast het onpraktische vind ik het wel erg mooi om naar te kijken. Onze buxussen in de voortuin zijn niet meer te zien, er zit een mooie witte deken overheen :) (Verderop houdt het mooie uitzicht wel op hoor, onder de witte laag zit veel vies bruin prut)

Waar ik nou niet helemaal uitkom op de weersites: gaat het nou vandaag of dit weekend nog meer sneeuwen in het oosten/zuiden?

13. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou als ik kon toveren, toverde ik meteen alle sneeuw weg. Ben vandaag al een keer op mijn smoel gegaan (en ben hoogzwanger). Daarbij heb ik geen zin om met dit weer naar het ziekenhuis te gaan. Ik vind een beetje sneeuw wel leuk zodat we kunnen sleeën, want dat vindt mijn zoontje geweldig. Maar dit... Als ik mocht vliegen, kocht ik meteen een ticket naar heel ver weg waar de zon schijnt.

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    volgens buienradar zou het hier gestopt zijn
    als ik naar buiten kijk zie ik alleen maar sneeuwstorm

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier ook de nodige autos die van parkeerplekken etc geduwd worden, zelf zat ik woensdag al vast!
    Fijn automaat;)
    Rijden is echt een drama, stukken van normaal 10min, doe je nu 30min over. Harder rijden als 30 gaat echt niet

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    En hier schijnt de zon nog steeds, wij wonen zo'n 30 km boven Amsterdam.. echt extreem 28 cm sneeuw daar!! :$

17. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Wanneer gaat het weer eens sneeuwen in het Zuid-westen?

Zit er al dagen op te wachten, vind het zo leuk!

18. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Ik vind het mooi zolang ik maar nergens heen hoef.
    (Gewoon lopend af kan.)

Maar morgen moeten we vanaf hier (randstad) naar het oosten heen en terug.
    Iemand enig idee of dat een beetje te doen is?

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zag net de situatie in Limburg op het nieuws. TE erg!! Oh ben zó blij dat ik in Noord-Holland woon :D

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    de gene die sneeuw willen, kom maar halen. ben het zo beu

was van de week me fiets evrgeten binnen te zetten. resultaat

Deel Deze Pagina