Noodweercentrale Nederland - Alle waarschuwingen en dan links bovenin even je postcode invullen (zonder letters)
Oh, moet ik nog even vertellen dat we half uurtje eerder dan de verwachting sneeuw kregen. Het sneeuw hier nu vanaf half 4.
Ah ok, ik heb even gekeken en er zou hier dus een pak sneeuw moeten liggen. Niets is minder waar, het is een mix van regen en sneeuw die valt en het is op straat gewoon een natte derrie.
Haha, nou ik keek zojuist even op mijn postcode, daar geeft ie niks aan, terwijl het hier sneeuw als een tierelier. De wegen zijn zelfs bijna niet schoon te rijden. Maar vanochtend gaf hij het wel goed aan. Oeps, nou sorry dan
roermond ook code rood vanaf vanmorgen 5 uur vanwege de hevige sneeuwval?? groener dan dit hebben we al weken niet gehad dit staat bij de waarschuwing: Vanaf Donderdag morgen moet verspreid rekening gehouden worden met krachtige sneeuwval. Hierbij ontstaan er neerslaghoeveelheden tussen 15 en 20 cm in 12 uur, plaatselijk zelfs meer. Donderdag avond vermindert sneeuwval snel. eh...
Hier heeft het de hele dag geregend, dus had ook niet verwacht dat het zo snel ging blijven liggen, maar na een half uur droge sneeuw (dat dan wel) vormde zich al een mooi laagje. Het sneeuwt hier inmiddels nog steeds behoorlijk stevig. Ik gok op een cm of 2/3
Hier is echt heel veel gevallen en het sneeuwt nog steeds hard door. Ik las net op nu.nl dat hier (rond Emmen) zelfs een klein verkeersinfarct is geweest door de sneeuw, nou dat zegt wat hoor
Nou, hier ligt sneeuw! En het is ook nog behoorlijk glad ook... Ik reed vanmiddag op een weg 30 km/u en een auto voor mij remde iets af om rechtsaf te slaan. Dus ik moest iets remmen en ik had me toch een lange remweg.... Scheelde niet veel anders zat ik er tegenaan! Terwijl ik helemaal niet hard reed. Dus vanaf dat moment heb ik als de grootste zeikerd verder gereden.
Hier sneeuwt het ook als een gek. Toen ik terug reed van mn dochter halen begon het ook al wat glad te worden dus flink lang over gereden. Leuk je zo moeten concentreren met een van vermoeidheid schreeuwende peuter en een van honger huilende baby. Pfff, blij dat ik thuis was zeg.
Hier de hele dag al nattige sneeuw. Het blijft een klein beetje liggen op de auto's enzo. Maar verder nog niet echt.(En die 12,5cm die zou vallen dan?????) Niet dat er nog niks lag ofzo Maar van mij mag er morgenmiddag vanaf 2 uur een megapak vallen! Eerst moet de KPN monteur nog komen en moet ik nog even boodschappen, daarna mogen we wat mij betreft insneeuwen. Lekker bij huis hangen, met de kleine man in de sneeuw spelen...Heerlijk!!
zit net in de auto en hoor het nieuws dat het in heel NL inmiddels sneeuwt... muv zeeland.. terwijl de regen doorklettert op mijn raam denk ik zou limburg dan niet meer bij NL horen?
hier begon het om 16.30 te sneeuwen (natte sneeuw). Ik had mij heel wat voorgesteld van de file, maar kon gewoon 120 rijden, helemaal niet glad gelukkig. Wij zitten wel tegen zeeland aan.
Hier valt het nog mee met de sneeuw. Wel heel de dag regen gehad en net een buitje sneeuw, maar wit is het (nog) niet! Nu is het even droog overigens!