Hier in het uiterste zuiden sneeuwt het nu ook hard, erg ligt binnen een paar minuten alweer een lekkere laag. Mijn man is nog niet thuis, die moet zo dus nog de weg op, dat vind ik minder leuk.
jaaa, daar is de sneeuw... nou.. volgens die ene site zou code rood over zijn (heb niet meer gecheckt) want die was van vanmorgen 5 tot vanavond 19:00
En dan ben ik alleen maar IN Assen gebleven.. Maar wat een hel!! Van Marsdijk naar Assen-Oost.. Daar heb ik zowat een half uur over gedaan. 3 keer weggegleden. Waarvan 1 keer ipv linksaf rechtdoor recht op een lantaarnpaal af.. Gelukkig had ik niet heel veel vaart, maar toch. Scheelde echt net een haartje.. Zie nu al op tegenmorgenochtend, moet ik naar Dalen.. En ik durf niet af te zeggen eigenlijk zit nog in mijn proeftijd. Maar ik ga het wel proberen om daar te komen, lukt het me niet, of wordt het me te gortig, draai ik om. En ga ik terug..
Hier ligt wel een beetje sneeuw en woon toch in het oosten. Denk dat het tussen de 1 en 2 cm is. In ieder geval lang geen 5 tot 10 cm. Dacht dat het oosten alleen maar sneeuw zou hebben maar hier heeft het langer geregend als gesneeuwd. Wou morgen eigenlijk met mijn meisje op de slee maar weet niet of dat daar nu genoeg voor ligt.
Kan iemand mij vertellen hoe de situatie Rond A'dam is (komende vanuit A'doorn'. Man is om 5 uur op weg gegaan, maar heb nog niets gehoord. Begreep dat het westen nu de volle laag krijgt met sneeuw?
hier wonende in zuid holland. Maar hoorde dat er in Den Haag heel veel is gevallen maar hier buurt van Dordrecht ligt er toch helemaal niet veel. DEnk 2 cm. Kan in ieder geval nog zien waar er gras zit en waar niet.
nou woon in den haag en gewoon niet te doen zoon naar school gebracht maar bijna een uur over gedaan i.p.v.10 minuten ligt denk ik nu al 20 cm en nog sneeuwt het behoorlijk door bah wou dat ik thuis kon blijven maar moet zoonlief nog halen en werken bah bah
hier krimpen aan den ijssel(rotterdam) nou niet normaal wat aan sneeuw hier aan het vallen is !! denk dat we hier richting de 7 a 8 cm gaan
Hier (Assen) ligt wel een flink pak sneeuw. Was vanmorgen een drama om uit Assen weg te komen naar mijn werk. De gemeente Assen heeft een strooibeleid dat ze alleen de hoofdwegen en andere belangrijke wegen gaan strooien en sneeuw schuiven. Nou, volgens mij lagen ze vanmorgen nog lekker op 1 oor, want er was werkelijk nergens gestrooid/sneeuw weggehaald. Zelfs de toerit en een deel van de snelweg was behoorlijk glad en sneeuwerig. Normaliter doe ik er vanuit mijn woonwijk hooguit 7 minuutjes over om op de snelweg te komen. Ik heb er, eerlijk waar, nu een half uur over gedaan!
HIer (in NB) is het spek en spek glad vanochtend. Ben net geslipt op de parkeerplaats van de KDV en raakte mijn voorwiel in een diepe plas, waar ik niet meer uitkwam. ppfff Ben echt blij dat ik levend op mijn werk ben aangekomen.
Brrr, klinkt niet fijn Adi! Ik las net op sneeuwverwachting.nl bij de reacties dat het vooral in omgeving Den Haag Rotterdam erg hard sneeuwt nu, al richting de 20 cm?? Jeetje. Hier ligt zo'n 10 cm denk ik, en de bomen zitten helemaal vol met sneeuw omdat er geen wind staat. Ziet er prachtig uit
Hij was idd op weg naar zijn werk. Ze waren nog voor de sneeuwbuien aan. Ik geloof dat het redelijk meeviel met de gladheid en drukte. Maar goed, hij is ook om 5 uur vertrokken en dat is doorgaans een ritje van een uur A'doorn - A'dam
Ja, daar gaat het flink te keer schijnt. Hier is niks bijgekomen (nog steeds zo'n 3 a 4 cm) en vermoed ook niet dat dat vandaag gaat gebeuren. De buien lossen net op voor A'doorn. Jammer hoor. Maar we kunnen wel sleetje rijden. Wel frappant hoor, we zitten nu, pak em beet, 2 weken in de winterse buien? Ik zie nu net dat de straat gestrooid is met zand Het zout kan toch nu niet al op zijn? Ik snap dat je prioriteiten stelt. De grote wegen voor de binnenwegen, maar ze hadden toch extra ingeslagen. Dat is toch niet nu al op?
Hier gaat het inderdaad lekker te keer, zelfs met onweer. Is al een tijdje aan de gang, ligt al een aardige laag. Wel erg glad. Heb ze nog niet zien strooien, wel sneeuwschuivers. Voorlopig blijft het hier nog even sneeuwen, dus ben benieuwd haha.