oooo jee manlief is op weg naar rotterdam reed om een uur of 2 bij gorinchem, hij belde me en zei dat tie d8 dat het wel laat kon worden
M'n collega's deden vanmorgen beetje lacherig toen ik na mn aanrijdinkje belde dat ik niet kwam, maar ik ben nu toch wel opgelucht dat ik er niet meer door hoef.
Kijk eens aan wat een gezelligheid allemaal. Manlief moet straks met de trein vanuit Den Bosch via Utrecht thuiskomen... Dat wordt een veldbedje in de Jaarbeurshal denk ik...
M'n moeder komt morgen met de trein vanuit omgeving Arnhem richting hier (Dordrecht).. ben benieuwd of het allemaal soepeltjes zal verlopen.
Mijn vriend is op een kerstborrel in Veenendaal. Is een uur rijden vanaf ons. Doet hij nu wss wel het 3dubbele over...
manlief staat in rotterdam samen met nog 200 nog wat andere chauffeurs maar er wordt niet gewerkt in de haven. er stond een collaga van hem al vanaf vanmiddag 12.00 ben benieuwd wanneer er weer gewerkt gaat worden dan nog in de rij , dan nog container afzetten, dan nog naar huis *schud haar hoofd* zal vandaag niets meer worden denk ik. ach weer een nacht vergoedinkje extra.
Mijn lief is in Rotterdam en wilde de snelweg op. Hij deed er 2 uur over om terug naar huis te komen. De snelweg heeft hij even gezien; er waren alleen maar kettingbotsingen. Ben echt heel blij dat hij niet naar mij (Eindhoven) is gegaan,dan stond hij er vanacht nog! Gelukkig heeft hij nog een appartementje in Rotterdam (Is 3 dagen hier en 4 daar) Foto's zien er allemaal heel eng uit. Gekantelde bussen,sneeuwschuivers,jezus!
Oh ben zo blij dat ik vroeg van mijn werk ben gegaan! Ik ben om 14.30 vertrokken, en heb 2 uur gedaan over een stukje van normaal 35 minuten. En dan heb ik nog mazzel, als ik het nieuws zo bekijk. En niet één keer weggeslipt in mijn oude bakkie met radiaalbandjes...ik begin het al onder de knie te krijgen, dat rijden met ijzel
Ik was erg blij dat ik weer thuis was. Heen naar m'n werk ging nog wel, maar terug een uur erover gedaan, wat ik normaal in 10 minuten rij. Vriend zat in Amsterdam, heenweg was hij 2 uur onderweg, terug 3,5 uur. En dat is voor ons in normale omstandigheden 30 minuten rijden. Moet morgen ook werken en er schijnt nog veel meer sneeuw aan te komen .......
Oh oh, heel fout, ik zou hier helemaal niet om mogen lachen...maar toch...die foto's (vooral de laatste) zou ik wel eens willen zien hoor
bedoel jij nou die sneeuwschuiver of .....? ( hihihi moet ook erg lachen. zo lees ik het ook nu namelijk)
ik vind het zo onwerkelijk dat er zon verschillen zijn in dit kleine landje.. hier ligt echt maar zon dun laagje dat het net lijkt alsof het heeft gevroren.. denk 1 uur 1 graad boven 0 en alles is weg haha ik ben wel benieuwd waar jullie in randstad eindigen qua hoeveelheid
Wilde even melden dat mijn man thuis is. Geen idee hoe laat, maar hij is thuis Geen sneeuw bijgekomen. Zo 3 cm ligt hier, dus kom maar op.