uitslag vruchtwaterpunctie

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by cindybaby71, Jun 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

na een slechte uitslag van de combinatietest 1 op 5 hebben we vorige week maandag een vruchtwaterpunctie laten doen, vandaag hebben we de uitslag ontvangen en alles was gelukkig goed :p

na 3 weken in de totale stress gezeten te hebben kunnen we eindelijk terug keren op onze roze wolk(letterlijk) :D

dus zo zie je maar dat de combinatietest alleen maar een kansberekening is :( ik persoonlijk zou hem dus ook nooit meer laten doen;)

2. misstiana

misstiana Fanatiek lid

Mar 13, 2008
    1,565
    0
    0
    Fijn, dat er niets van klopte.
    Hier heb ik hem ook niet gedaan, want ja een kansberekening en dan zoveel strees zou ik niet willen hebben.

Fijn, dat je weer op je roze wol bent gaan zitten!

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,204
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Dit zijn nou de leuke berichten om te lezen. Kruip maar lekker snel op je roze wolk.............:) :)

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey meid
    super hoor dat de uitslag goed is
    en idd nu terug op je roze wolk :D
    wel balen hoor dat je zo al die weken in de stress
    gezeten hebt..

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Wat fijn dat alles goed was!
    Lekker gaan genieten nu!:p

6. cindybaby71

haha ja heb direct gisteren wat babyspullen gekocht :D,deed wel even goed na 3 weken stress ;)

en genieten gaan we zeker!!!

7. Djoels

Djoels Actief lid

Apr 13, 2009
    177
    0
    0
    Wat fijn voor je.......

Je hebt die test niet voor niets gedaan, omdat je toch iets van tevoren wilde weten... bij jou pakte het gelukkig goed uit... heel fijn.
    Bij mijn vriendin pakte de uitslag van de vruchtwaterpunctie niet goed uit en bleek dat ze een Down kindje droeg. Ze heeft ervoor gekozen de zwangerschap af te breken... zij was dus wel 'blij' dat ze de kansberekening heeft laten doen..

Het is voor iedereen altijd anders, altijd afhankelijk van hoe jouw berekening maar nog belangrijker, jouw uitslag is..... Ik ben blij dat deze goed was...

In de komende weken ga ik de kansberekening doen. Stress ja.... dat weet ik.... het is niet anders. Ik hoop net als bij jou op een goede uitslag....

Geniet van je roze wolk.

:)

8. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

Mar 8, 2009
    1,354
    271
    83
    Female
    Gefeliciteerd met je goede uitslag!

Zelf heb ik vorige week de uitslag gekregen van de vwp en deze was gelukkig ook goed.
    We hebben ervoor gekozen om niet eerst een kansberekening te laten doen maar gelijk voor de vwp te gaan. Dit omdat je bij een vwp meerdere afwijkingen op kan sporen en de uitslag 100% betrouwbaar is (we hebben een indicatie waardoor we konden kiezen).
    Maar wat een stress is dat drie weken wachten zeg...

9. cindybaby71

wat naar voor je vriendin zeg, sterkte ;)

maar ik bedoelde eigelijk i.v.m mijn leeftijd kreeg ik zowieso een vwp aangeboden,dus de combinatietest was in mijn geval overbodig geweest :( had mij een hoop ellende bespaart.
    ik weet niet hoe oud je vriendin is,als ze natuurlijk jonger dan 36 is vind ik het in haar geval ook logisch dat ze hem heeft laten doen.

dus wat ik eigelijk wilde zeggen ,als je toch 36jaar en ouder bent en je krijgt een vwp aangeboden waarom dan eerst nog de combitest laten doen,spaart alleen maar stress.

Share This Page