Ervaring teruggezet van 7w naar 6+3 zonder hartslag?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by FS94, Jan 16, 2025.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FS94

FS94 Nieuw lid

Jan 16, 2025
    1
    0
    1
    Female
    Hallo meiden, ik vroeg me af of er iemand is met een soortgelijke ervaring. Maandag hebben we onze eerste echo gehad, ik dacht dat ik 7w zwanger zou zijn op basis van mijn positieve ovulatietest. Helaas was er op de echo geen kloppend hartje te zien, wel een vruchtje en een vruchtzakje waaruit blijkt dat ik ongeveer 6w3/6w4d zwanger zou zijn. De verloskundige gaf aan dat ik helaas moest uitgaan van het slechtste scenario maar voor de zekerheid volgende week nog een echo.. ik heb geen hoop meer (in april heb ik ook een miskraam gehad) maar ben wel benieuwd of er iemand is met soortgelijke ervaring waarbij het nog wel goed is gegaan? Dus iemand die ook is teruggezet en geen hartactiviteit heeft gezien bij 6 weken? Heel erg bedankt alvast! XXX

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,913
    15,584
    113
    Nabij Utrecht
    Met exact 6 wkn idd hier ook geen hartactie, maar met 7 weken zou je echt wel hartactie moeten zien helaas.

Ik hoop dat je volgende week een wonder gaat zien, maar zou rekening houden met een slechte afloop :(

3. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,045
    2,181
    113
    Brabant
    Ik ben bang dat het niet goed zit idd..

Met deze grootte van 6w3d zou je ook een hartje verwachten idd.
    maar... wonderen zijn de wereld nog niet uit!

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,638
    27,293
    113
    Female
    Helaas. Lengte is iets minder relevant, paar dagen verschil is geen ramp op dit termijn maar geen hartslag is helaas niet goed.

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,943
    14,996
    113
    Hopen op een miscalculatie en volgende keer een knipperlichtje zien.

Share This Page