Tot nu toe stil aan meegelezen, wil je nu heel veel sterkte wensen en hoop op het allerbeste voor jullie!
Hier ook stil meegelezen, heel spannend allemaal. Heel veel succes en ik wens jullie al het allerbeste!
Oh @Sue81 wat een spanning!! Ik hoop dat alles goed gaat met jou en jullie meisje. Ik hoop dat je ondertussen mama bent geworden van een mooi meisje en dat jullie kleine vechtertje het goed doet op de NICU. dikke knuffel
Wat spannend! Heel veel sterkte toegewenst lieve @Sue81 ! Nog even en je bent mama van een prachtig meisje
Ik volg je topic regelmatig, deze update is wel een spannende. Hopelijk is alles goed met jou en jullie meisje!
Ook een stille meelezer,heel veel sterkte bij wat er allemaal op jullie pad komt nu,positief of negatief.Ik duim heel hard mee dat het goed gaat met jullie meisje en met jou...
Gisteren om 11:15 uur is onze dochter geboren met een gewicht van 2600 gram. Ik heb haar heel even mogen zien en toen werd ze meteen meegenomen voor onderzoek. Ik zal nu even een korte update geven, maar probeer later wel een uitgebreide te doen. Helaas gaat het niet goed. Ze krijgt maximale zorg en 100% zuurstof toegediend, bloeddruk is zorgelijk laag en zoals het er nu voor staat lijken haar niertjes niet te werken en praat men zelfs al over nierdialyse. Ze heeft een katheter en wordt (lichtelijk) verdoofd omdat ze erg onrustig is. Nierdialyse is ze te zwak voor en gezien alle omstandigheden vraagt men ons nu al na te denken of we dat wel moeten willen gezien haar kritieke toestand. Men kijkt vooruit van kwartier tot kwartier en praat zelfs niet over dagen of weken. Het is vreselijk en ik ben helemaal gebroken. Wil haar zo graag vasthouden en voor haar zorgen maar kan alleen maar naar haar kijken en haar handje of voetje aanraken. Ze ademt ook heel moeilijk want ze geeft tegendruk oftewel ze probeer mee te ademen (want ze wil het zo graag zelf doen) alleen werkt dat averechts. Ik ben echt gebroken, en zo ontzettend bang. Het enige wat ik nu kan doen is proberen mijn melk op gang te krijgen zodat ze dat kan krijgen toegediend. Dat doe ik dus elke drie uur, alleen het gaat nog niet zo goed (een paar druppels). Alles staat thuis klaar, maar ben bang dat we met lege handen thuis komen.
Wat een verschrikkelijk nieuws, toch wil ik je wel feliciteren met je dochter en ik hoop zo dat het goed komt Heel veel sterkte
Ondanks alle zorgen toch gefeliciteerd met de geboorte van jullie knappe sterke dochter. Ik denk aan jullie en steek hier een kaarsje voor jullie aan.