Mijn duimen draaien overuren!! Heel veel sterkte. Ik hoop dat je haar snel kan vasthouden. Ze is een rotterdammertje dat zijn sterke kindertjes.
Ach meis, ik had zo op beter bericht voor jullie gehoopt. Wat ontzettend verdrietig dat jullie je meisje zo moeten zien. Ik brand ook een kaarsje. Heel veel sterkte en een dikke knuffel P.s. Die paar druppels is de eerste dagen echt goed hoor! Laat je daardoor niet ontmoedigen
Gefeliciteerd met jullie dochter! Maar men, wat een verschrikkelijk nieuws en wat een onzekerheid. Ik had zo gehoopt dat je positiever nieuws kon melden. Ik duim heel hard en denk aan jullie. Heel veel sterkte!
Gefeliciteerd met de geboorte can je dochtertje. Wat moet het moeilijk zijn voor je. Ik zou willen dat ik iets had ter geruststelling of troost maar meer dan een virtuele knuffel kan ik je niet geven.
Wat vreselijk wat jullie doormaken lieve sue wat een sterk vechtertje is jullie kleine meisje, Ik hoop zo dat ze er bovenop komt en jullie samen nog mooie tijden tegemoet kunnen gaan. Ik denk aan jullie...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat een achtbaan voor jullie. Probeer dit proces per stapje te bekijken, en niet teveel op de zaken vooruit te lopen. Dat is heel moeilijk, maar het ziekenhuis zal jullie hier heel goed in begeleiden. Ik leef enorm met jullie mee, wat kan het leven toch oneerlijk zijn. Kunnen jullie bij haar zijn? Haar aanraken in de couveuse (aangenomen dat ze in een couveuse ligt)? Maak je alsjeblieft niet druk om het kolven, bij mij kwam er na 3 weken nog steeds nauwelijks iets uit, de artsen hebben mij nooit het gevoel gegeven dat ik daarin mijn zoontjes te kort deed. Maar je wilt zo graag iets doen.... Ik duim voor jullie, voor jullie knappe dochter, hele dikke knuffel en als je vragen hebt, ook al was mijn situatie anders, mag je mij altijd een berichtje sturen. Ik blijf meelezen.
Hier tot nu toe een stille meelezer, ik ben erg geraakt door je laatste bericht. Ik wens jullie heel veel kracht en bergen aan geluk!! Hopelijk gaat de gezondheid van jullie dochter snel de goede kant op.
Ook hier een stille meelezer. En ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar kon dit topic niet zomaar wegklikken Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Heel veel sterkte, hopelijk gaat haar gezondheid snel de goeie kant op.
Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen, wat een verschrikkelijk laatste bericht. Ik wil jullie een hele dikke knuffel geven vanaf hier en duim voor jullie dat je dochter ondanks deze start met jullie mee naar huis mag. ❤
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, ik hoop zo op verbetering! Gefeliciteerd met jullie dochter.
Alleerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje, jullie mooie kleine dappere dodo! Ik ga duimen voor een goede afloop! Ik denk aan jullie en veel sterkte! Misschien kunnen jullie gebruik maken van donor moedermelk?
Lieve @Sue81 Wat een rotsituatie en heel normaal dat je gebroken bent. Natuurlijk wil je haar vasthouden en alle liefde geven. Onthoud 1 ding: jullie geven haar alle liefde en kracht wat je in je hebt. En ondanks dat jullie haar niet vast kunnen houden, zij voelt dat echt wel hoor! Zij voelt jullie steun, jullie liefde en geborgenheid. Dat heeft ze ook hard nodig. Ik ken je niet, maar ik weet zeker dat je het fantastisch doet!! Zoals je haar omschrijft is het echt een vechter. Zo knap dat ze mee wil ademen, ondanks dat het averechts werkt (wat zij natuurlijk niet weet), wel heel moedig van haar om het te proberen. Een paar druppels is al enorm goed, zo snel al. Waarschijnlijk komt dat goed. Ook heel sterk van jou dat je ondanks deze situatie dit voor haar wil doen. Ze kan zich geen betere mama wensen. Ik hoop met heel mijn hart dat jullie dit aankunnen en dat alles goed komt. Ook ik ga een kaarsje voor jullie branden en duim net zoals de andere meiden hier voor jullie. Heel veel kracht toegewenst deze periode en inderdaad stapje voor stapje dit proces door. Gun jezelf je te voelen zoals je je voelt. Het zullen veel emoties zijn en die mogen er allemaal zijn. Ik denk aan je en ik hoop dat je ons binnenkort beter nieuws mag brengen
Tot nu toe een stille meelezer. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat moet dit ontzettend zwaar voor jullie zijn! Ik krijg kippenvel van je bericht! Heel veel bewondering hoe jullie vechten! Ik wens jullie en het kleine meiske heel veel kracht toe!