slechte 20 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door petra359, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra359

petra359 Lid

13 jul 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

IK ben petra en ben 26 jaar ben getrouwd en heb een dochtertje van 4 jaar. Ben op dit moment 22 weken zwanger van ons 2de meisje!

Het begon 4 weken geleden bij de ''pretecho'' daar werd een schilletje vocht in het linkerlongetje ondekt, we werden doorgestuurd naar het azm. Daar moeten wij iedere week terug komen maar het vocht wordt iedere keer meer , vandaag ben k ook weer geweest en het zit nu ook in de buikholte en onder het huidje, ze kunnen me niet zeggen wat er mis is en hebben me doorgestuurd naar Leuven daar moeten we aanstaande maandag naar toe. Heb er zelf geen goed gevoel over. Ben zelfs aan ''afbreking aan het denken'' vind het allemaal heel moeilijk omdat het kindje gewoon goed groeit beweegt veel en lijkt nog nergens last van te hebben.

Heeft hier iemand ervaring mee met hydrothrax bij het kindje?

groetjes petra

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Heb er geen ervaring mee. Maar wil je wel even heel veel sterkte wensen. Hoop dat het allemaal blijkt mee te vallen.

3. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hoi Petra,

meid wat zal je in de zorgen zitten zeg. Ik hoop dat ze er in Leuven iets aan kunnen doen. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat het met een sisser zal aflopen en dat je je voor niets zoveel zorgen maakt. Ik heb er verder nog nooit van gehoord...

groetjes
    Noppie

4. LOVE

LOVE Niet meer actief

Hoi Petra,

Thanx voor je reactie op mijn topic! Jeetje wat een moeilijke situatie zeg, pfff. Wat zeggen de artsen dan?

5. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik wil je bij deze heel veel sterkte wensen..

6. Wat een onzekerheid. Ik heb er dus ook geen ervaring mee, maar ik kan me wel enigszins voorstellen hoe je je voelt. Ik hoop dat ze jullie in Leuven meer kunnen vertellen en dan vooral goed nieuws! Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina