Hoi allemaal, ff in t kort; ik ontdekte op 27 december dat ik zwanger ben dmv een clearblue test. 29 dec bloed geprikt, hcg 234, kloptte allemaal volgens mn eigen berekening maar was nog maar net een maand met de pil gestopt dus geen idee van mijn cyclus. 9 januari weer bloed geprikt, hcg 913, veels te weinig gestegen zei mijn ha dus zij verwachtte een missed abortion.. en ja ik begon de dag erna te vloeien, eerst bruin en dan rood met sliertjes, 11 januari echo laten doen, vruchtje zat er nog, gemeten 2,5 mm en dus 5 en paar dagen zwanger wat nog steeds klopt volgens mijn berekening. Maar de gyn zei dat er een bloedvlek zit vlak naast t vruchtzakje en dat ze dus nog niks kon zeggen, vandaag 5de dag dat ik vloei en merk vooral als ik rechtsta, woensdag krijg ik weer een echo… Iemand ervaring met deze symptomen? Ik maak mezelf gek, ik denk van alles maar weet natuurlijk niets, gyn gaf verder ook 0,0 uitleg.. ik vrees voor t ergste maar toch benieuwd naar ervaringen?
Hoi! Hij loopt wel op en de HCG marges zijn vrij ruim. Het kan best ook van die bloedbank staan. Heb even het tabelletje erbij gedaan voor je. Bruinverlies kan ook innesteling zijn hoor.. het enige wat je kunt doen is afwachten eigenlijk, veel succes!
Bij een verdubbeling in hcg per 72 uur, zou je hier op uitkomen: 29 dec hcg 234. 1 januari hcg 468 4 januari hcg 936 7 januari hcg 1872 9 januari hcg 3120. Dan is 913 imo wel erg weinig qua stijging. Of er moet een diapauze hebben plaatsgevonden, maar anders ziet het er voir zover ik kan beoordelen niet al te positief uit uitgaande van je hcg waardes.