hoi allemaal! afgelopen wo. ben ik bevallen van ons mooie dochtertje estelle de bevalling ging heel snel (6uur vanaf de inleiding tot ik dr op mn buik had.) nu heb ik in het ziekenhuis wel donkerrood bloedverlies gehad, maar dit was na 1 dag al voorbij. ik verlies nu meer vocht? met lichtroze bloed. het lijkt wel op ranja. de vk gaf aan dat t belemmerd kan worden door een stolsel en het daarna verder bloed. maar een stolsel blijft geen 2 dagen ervoor zitten denk ik? iemand hier ervaring mee? groetjes melanie
Gefeliciteerd!!!! Geen ervaring mee, maar het lijkt me inderdaad wel lang. Misschien even de vk bellen?
dankjewel! ja nou er is niet gezegd dat er een stolsel voor zit maar het kan wrl zei zr.. misschien heb ik gewoon geluk met weinig bloedverlies..
als ik jou was zou ik wel ff je vk bellen in had ook weinig bloedverlies maar een week later stond ik te bellen en er zaten vollop stolsels in en moest worden gecurrateerd..
Ik heb zelf de ervaring dat ik na mijn bevalling (ks) soms pingpongballen aan stolsels had tijdens het plassen :s ik voelde dan ook echt iets zitten en plassen ging moeilijk.. Heb jij dat ook?? Maar de ene verliest lang en veel bloed en de ander maar weinig... Als je twijfelt zou ik gewoon de vk bellen...