Met bijna 31 weken toch nog een pretecho gehad! En wat gaaf wat ze allemaal kunnen zien. Hij heeft een groot hoofd, bolle wangen, een bos haar, een klein neusje, lange vingers, kleine oortjes, flinke dijen en een deukje in zijn kin. Hij loopt 10 dagen voor in groei! Als dat maar goed gaat met de bevalling haha.
Super mooie foto's! Alleen dat haar zou ik me niet op vast prikken... Wij hebben bij onze dochter ook een 3d echo laten maken en ze zei kijk eens ze heeft al aardig wat haar! Ik helemaal blij zag mezelf al in de weer met strikjes en speldjes. Je raad het al... onze dochter is zo kaal als een luis geboren hahaha
Oke ohh wat een domper haha ik was ook helemaal blij met het nieuws dat hij aardig wat haar had. Maar ach als hij uiteindelijk maar gezond is toch
Hadden wij bij mn oudste ook hadden ze zelfs dr haren opgemeten bijna 1 cm!! Ze is niet kaal geboren hoor maar boven had ze gewoon donsjes en onder iets langer hahahaha had t me anders ook voorgesteld toen ze zei dat ze al heel wat had