Hallo, mijn dochtertje van 4 maanden slaapt nog steeds niet door. ik heb geprobeerd haar vanaf de ena laatste voeding door te laten slapen en geprobeerd haar na de laatste voeding door te laten slapen. Maar helaas zonder succes! Haar voedingsschema ziet er als volgt uit: 06.00 180/6 10.00 180/6 12.00 fruit 14.00 180/6 18.00 180/6 19.00 naar bed 22.00 180/6 met 2 kleine schepjes rijstebloem Ze wordt standaard elke nacht wakker, dan doe ik een aantal keer haar speentje in en slaapt ze vrij onrustig door tot de eerste fles. en soms wil ze echt eten in de nacht en geef ik haar hooguit 90cc. overdag doet ze hazenslaapjes en slaapt bijv niet tot een volgende voeding door. kan ik wellicht wat aanpassen zodat ze misschien wel door gaat slapen.
Beste Sher1986, Jouw schema ziet er goed uit, ik heb helaas geen aanpassingen voor je. Het is heel erg jammer dat jouw dochtertje nog niet doorslaapt, maar veel kindjes rond de 4 maanden slapen nog niet door. Heb jij al een avondritueel? Zodat je dochtertje weet dat zij naar bedje gaat. Sommige kindjes slapen lekker rustig door een lavendel badje. En bij onrustig slapen wil inbakeren wellicht helpen? Succes met de kleine nachtbraker. Groet, Anne
Hoi hoi, bedankt voor je bericht. we hebben inderdaad een standaard ritueel in de avond en ze slaapt in een slaapzakje. We moeten maar gewoon even afwachten .