ik heb even een vraagje scott is nu ruim 8 maanden en sinds 2 dagen drinkt hij de laaste fles niet meer hij krijgt dan een pap fles van 180cc water en dan nog zijn voeding en de pap dan kom je op ongeveer op 250cc en daar drinkt hij maar 100 á 120 cc van op en de rest moet hij echt niet meer is dit normaal of komt het door het warme weer maar dan had hij er toch al veel eerder last van moeten hebben ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of kunnen vertellen wat ik eraan kan doen
Levy drinkt de laaste dagen zijn laaste fles om 20:00 ook niet meer op hij loopt ewr meer mee te kloten . yvonne
hij krijgt hem om rond de klok van half 8 kan soms ook wel eens eerder wezen maar kan ook wel eens later wezen maar vaak is het wel rond half 8
Lars zijn schema met 8 maanden: 7:30 pap uit een bordje en 90 ml melk (koud) 10:00 fruit en sap 12:30 boterham en 100 ml melk (koud) 15:00 koekje en sap 17:30 avondeten 18:20 120 ml melk (warm) Ik hoop dat je er wat aan hebt. En dat beetje melk voor het slapen gaan is er rond 10 maanden afgegaan. Als hij gewoon zijn avondeten op heeft dat is die melk eigenlijk niet eens echt nodig. Ik gaf hem toen ook al vitamine d druppetjes omdat hij niet al zijn melk opdronk.
dank je wel inky hier kan ik wel wat mee doen en mirna ik moet pas 8 augustus naar het cb dus dat duurt nog wel even maar anders kon ik het daar wel aan vragen
Hier nog een klein schemaatje 8.00: 200cc melk / pap 10.00: fruit 12.00: broodje met 150 cc melk (soms ook minder) 15.00: tussendoortje en bied wat diksap aan 17.00: Warme hap en toetje 19.30 Biedt altijd 200cc melk aan waarvan ze meestal 100 opdrinkt. Zolang ze die laatste fles nog wil geef ik haar dat. Ik houd wel zelf in de peiling of ze meer dan 500cc opvolgmelk krijgt, anders geef ook ik haar de vit d druppels. Succes Kwebbel
nog 1 vraagje is die melk die je dan geeft gewoon uit een pak of is dat gewoon opvolgmelk en als het opvolg melk is geef je dan gewoon koud water met de melkpoeder(dat gaat toch niet) misschien kom ik nu een beetje dom over maar ik weet niet
Hoi Miranda Tot anderhalf jaar gebruik je voor de kleine (buiten de bv om) opvolgmelk. Op de verpakking staat dat je het met warm water moet maken, maar ikzelf gebruik altijd koud water, dan de schepjes voeding, goed roeren en opwarmen in de magnetron. Je kan het eventueel ook koud geven, maar onze dame vindt dat niet lekker. Enne by the way: domme vragen bestaan niet Kwebbel
Je kan tot 1,5 jaar opvolgmelk gebruiken maar dat hoeft niet. Lisa heeft vanaf 1 jaar gewone halfvolle melk gekregen en vanaf toen ook de vit. D tablet.
Ja hoor de melk kan je gewoon koud maken en schudden. Lars krijgt nog de speciale opvolgmelk maar dat zijn we al ana het mengen met gewone halfvolle melk. Lars vindt zijn melk lekkerder koud dan warm.