Hoi mijn dochter van 7 mnd drinkt dr flessen slecht als ik mazzel heb drinkt ze 110cc maar als ze echt een slechte dag heeft dan maar 70cc. Verder wil ze ook geen water, diksap of thee drinken. Ze eet drfruithappen en groentepotjes wel goed. Omdat ze dus zo slecht drinkt komt ze 's nachts dus ook nog steeds. En als ze de laatste avond fles niet wil drinken komt ze soms wel 2x per nacht. We hebben ook al geprobeerd door pap in dr laatste fles te doen maar het enige dat ze drinkt is rijstenbloem en dat maakt weinig verschil. Heb je nog tips voor me?
Hoi, Dat is lastig wanneer je dochter weinig drinkt. Qua vocht en voedingsstoffen zou het fijn zijn als ze minimaal 500 ml opvolgmelk drinkt. Misschien kan je de melk eens koud aanbieden? Vanuit een beker? Of een soort van fruitshake ervan maken met bv. banaan erdoor? Misschien voor het slapen gaan wat dikker papje maken van rijstebloem en dan vanuit een bordje geven? Wel fijn dat ze der groente en fruit goed eet. Hopelijk gaat het snel beter. Groetjes Angelique