Meiden, Ik heb nu 7 weken terug een miskraam gehad met 7weken zwangerschap. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd totdat de eerste menstruatie weer kwam? Ik vind het wel lang duren! Volgens mijn gyn kan het 4-6 weken duren, maar ben gewoon benieuwd naar jullie ervaringen! Knuf
Bij mij duurt het meestal een week of 5. Ik heb een keer een hele zware menstruatie gehad na een curettage, maar ook een heel lichte. (Toen was er bijna geen sprake van bloed.) Je hoort ook weleens dat vrouwen een menstruatie overslaan. Ik hoop voor je dat het snel komt. Is toch weer een geruststelling.
Mijn cyclus was 30 dagen na mijn vmk. Maar idd bij de een komt de cyclus eerder op gang dan bij de andere. Ik hoop dat die van jou snel komt.
mijn cyclus was 46 dagen. dit was voor mij niet extreem lang ofzo. had voor ik zwanger werd van Nathan ook lange cyclussen. Je kan ook weer zwanger zijn trouwens.. Heb je al een test gedaan?
dit had ik ook, ik heb 22 nov een mk gehad, maar 19 dec had ik weer een positieve test.ik heb dus helemaal geen menstruatie meer gehad.
Na 32 dagen was ik weer ongi en sinds dien schommeld het van 26 tot 32 dagen... maar dat was daar voor ook wel, dus niet vreemd!
Ik had na de curretage een cyclus van 30 dagen. Hier werd ook gezegd dat het 4 tot 6 weken kon duren dus was er best 'blij' mee. Die cyclus was wel erg vreemd want volgensmij heb ik niet eens een ei gehad (of mijn temp was helemaal van slag, zie fotoalbum mocht je intresse hebben).