Slechte echo gehad (8.6 weken)

Discussion in 'Miskraam' started by KleinMeisje93, Jan 3, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Dankjewel!!

Het gedichtje heeft een goede vriend van mijn vriend gemaakt voor ons, echt heel erg lief van hem.

Heb net half uur terug de 4 andere tabletten ingebracht, direct erna meteen een ibuprofen ingenomen... al begin ik toch al wel buikpijn te krijgen nu 😞😞😢

We hebben er eigenlijk 6 maanden over gedaan om zwanger te raken, dus niet heel erg lang.

Heb net wel na het inbrengen van de tabletten ontzettend erg moeten huilen,, vind het echt ontzettend verschrikkelijk maar helaas doen we niks aan moeder natuur.

2. Marlee16

Marlee16 Actief lid

Mar 17, 2016
    473
    67
    28
    Wat verdrietig😢 Veel sterkte meid...

3. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

Nov 1, 2016
    2,082
    320
    83
    Female
    Sterkte meid...

4. KleinMeisje93

Dankjewel voor de medeleven. Dat doet me goed.

Had net ontzettend veel pijn en krampen,, dus mijn vriend had voor de zekerheid even het ziekenhuis gebeld voor wat ik zou moeten doen want ibuprofen had ik al ingenomen,, kon echt amper lopen laat staan de trap op naar noven... de vrouw aan de telefoon zei dat ik het beste een warm bad kan nemen tot de pijn wat weg is gezakt,, normaal als de pijn optreed treed daarna ook de bloeding op maar dat heb ik nu nog niet.. hopelijk komt het vannacht en anders morgen wel opzetten.

5. KleinMeisje93

Hee dames.
    Bij mij is het net (tussen 2 en 3 vannacht) begonnen met vloeien.
    Net voor de tweede keer gebeld naar het ziekenhuis omdat ik ontzettend erg begon te trillen/bibberen, de gynaecoloog zei dat dat erbij hoort en ik pas moet komen als het bloeden heel erg hevig is of als ik hele hevige buikpijn heb.

Gelukkig gaat het alweer wat beter en heb ik nog wat last van misselijkheid, lage rugpijn en het erg koud hebben.

Misschien klinkt het raar maar mijn vriend en ik hebben gezocht naar een unisex naam voor ons kleintje die er niet meer is,, de naam Casy/Casey vonden wij wel gepast ervoor. Zo heb ik het gevoel toch mama te zijn en dat mijn vriend papa is.

(Deze tekst heb ik even gekopieerd van mijn andere topic)

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Itt wat ze je geadviseerd hebben niet in bad gaan hoor. Dit verhoogt infectiegevaar!
    Aleve feminax of naproxen werken goed tegen de krampen.

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Sterkte...

Dit gedicht is van internet geplukt,het staat op gedachten-gedichten.nl.Het is een prachtig gedicht,maar niet door jullie vriend gemaakt,voordat je iemand credits toekent,wat niet helemaal eerlijk zou zijn.Neemt niet weg dat het een mooi gedicht is.
    Nogmaals sterkte

8. KleinMeisje93

Dat wist ik niet.. maar maakt verder ook niet uit :)

Ben het vruchtje met volgensmij de moederkoek vanmorgen heel vroeg verloren,, ik herkende het vruchtje niet eens.

9. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Je vruchtje had nog geen moederkoek/placenta, maar wel een eigen 'voedingszakje.

Vee sterkte de komende tijd

10. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Je hebt wel een placenta hoor. Alleen de werking ervan is nog niet volledig.

11. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

Aug 31, 2015
    1,539
    170
    63
    Full time mom
    Heel veel sterkte wat naar :(

Ook ik had een missed abortion, maar heb nooit een kloppend hartje gezien was al heel vroeg gestopt met delen, het lijkt me zoveel moeilijker om wel dat hartje te zien :( maar het is never nooit jou fout!! ook niet door het roken mijn tweede zwangerschap had ik na 6 weken bloedverlies ik dacht SHIT weer miskraam en ben van ellende weer gaan roken wel anderhalve week lang tot de echo die het zou moeten bevestigen: wat bleek tweeling zwangerschap en zie banner! dit is ook meteen je antwoord op ''bang zijn dat je niet meer zwanger zou kunnen raken'' hoe lang het duurt ligt aan je lichaam en je beslissing om het aftewachten of curettage (ik had een curettage en was na 4 weken weer ongesteld volgende poging meteen weer zwanger/tweeling)

Heel mooi dat je een naam heb gegeven voor je kleintje hoe klein ook het was toch ook een mensje in spe, ik heb ook alles bewaart in een doos vind het nog steeds moeilijk om naar te kijken of denken ook al ben ik nu moeder van een tweeling.

xxxx

12. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Tijdens mijn echo met 7,5 bij de gyn kon ze alleen zien waar de placenta ongeveer zou komen omdat daar een kleine verdikking was, maar er was nog geen sprake van een placenta.

13. KleinMeisje93

Oh oke,, het leek erg op iets van een moederkoek/placenta omdat het zo groot en plat was. Kan maandag alweer terecht voor een echo om te kijken of het helemaal schoon is.

14. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    De placenta vormt zich in de eerste weken na innesteling. Embryo groeit van t vruchtzakje totdat de placenta dit volledig heeft overgenomen rond 12 weken.
    Hij is er wel degelijk. En bepalen waarde placebta komt ligt aan de innesteling en de groei en is niet echt te voorspellen.

15. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Kam wel degelijk de placenta geweest zijn maar net zo goed een stolsel.
    Hoop iig dat t achter de rug is.

Share This Page