Al die lekkere dingen die jullie noemen! Ik heb niks noemenswaardig in huis op dit moment. Ohhh wat zou ik willen dat mn man nog even naar de frituur fietst
Nou wat ben ik blij te horen dat ik niet de enige ben, Ik heb vooral een hele lijst wat ik dus niet meer kan eten, alleen denken eraan maakt me al misselijk.. dus dan blijven er weinig gezonde dingen over.. Ik at voor zwangerschap ivm sportdieet eigenlijk alleen maar Groenten kip en vis, volgens mij heeft mijn lichaam daar genoeg van Gehakt ben ik ziek van geworden dus hoef ik ook niet meer.. Drinken wil ik ineens alles met lemon of limoen.. enige waar ik niet zat van raak is joghi en melk.. Hoop dat dit een beetje wegtrekt want ben zo wel op het slechte pad..
Ik ben ook heel blij te lezen dat er meer zijn die zo'n vreetkick hebben! Mijn man noemt me al een 'zwijntje' en 'vet bek' haha! Ik had onwijs zin in lekkerbekjes van de visboer! Kaasbroodjes van de hema... of gewoon pindakaas. Dus maar lepelen uit een pot pindakaas met nootjes. Dat soort ongein, maar dan geen trek hebben in normaal avondeten. Hopelijk verdwijnt dat weer... ik zit nog maar in het begin haha
Ik heb dus echt niks waarvan ik zeg dat moet ik.. zo bizar.. ik drink alleen nu veel bubbel water maar dt vond ik daarvoor ook heerlijk. Het enige wat ik nu vies vind is koffie en de geur van gebraden vlees.. bbbrrr. .