Tja, ik ga bij een sollicitatie dus niet als negatieve eigenschap geven dat ik doorzaag over borstvoeding. Als zje echt iets negatiefs willen horen dan zeg ik gewoon dat ik licht chaotisch ben, of perfectionistisch, of dan ik voor ik aan iets groots begin altijd eerst de bibbers in mijn keel heb. Dat ik met een scherpe tong vervelende collega's kan afzeiken ga ik echt niet onthullen! Dat mogen ze zelf ontdekken. Maar er zijn echt verschillen. Bij sollicitaties in Nederland merk je toch heel sterk dt men mensen wil die in hun hok blijven, terwijl in Engeland het veel meer op prijs gesteld wordt als iemand wat excentriek is, en bij Amerikanen ze vooral willen horen wat je goed kunt en hoe je ze dat verkoopt. Nederlandse HR-mensen zijn vaak een beetje bekrompen (heb zelf ook op HR gewerkt, ken de 'binnenkant').
Inderdaad.... Die vraag is zooooo zeroes Stel hem echt nooit, wie gaat er nou serieus antwoord op zo'n vraag geven! ff het www check en je weet beter wat voor vlees je in de kuip hebt als dat het antwoord op deze vraag gaat opleveren
Ja super leuke baan! Zo mijn ding. Er is nog 1 andere kandidaat. Dus 50% kans is best veel. Ze gavn aan dat het gesprek prettig was. Dus ga keihard duimen.
Oh spannend zeg! Ik ben net afgestudeerd (afgelopen juni) en na een paar weken (eh maanden) genieten van onze heerlijke dochter mag ik dus aanstaande vrijdag op sollicitatie. Doodeng! Haha. Gelukkig is het een gesprek n.a.v. een open sollicitatie dus er zijn geen andere kandidaten, maar eigenlijk vind ik dat dus ook wel weer eng haha.