slechte eigenschap(pen) van je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door sorien, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    neuspeuteren de hele dag door
    heel lang douchen als je wil gaan slapen
    kleding naast het bed laten liggen
    bed nooit opmaken

2. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

+1 zijn afwezigheid :p

3. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Standaard in zijn werkkleding op de bank ploffen ( denk hierbij aan een broek die stijf staat van de specie, stof en andere gore rommel).
    Verslaafd aan zijn telefoon .
    Draagt geen lekkere geurtjes, alleen deo

4. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Dat ongegeneerde neuspeuteren,
    Uitstellen van klusjes,
    Mega zeuren wanneer hij een beetje hoofpijn heeft.

5. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ow ja was nog ene vergeten en die is echt irritant

Mijn vriend kan smorgens niet alleen opstaan, en dan bedoel ik, hij hoort de wekker niet al gaan er 5 af, ik word van alles wakker en ik heb echt een half uur nodig om hem wakker te maken zo frustrerend, hij hoort ond dochtertje ook echt nooit.

6. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Dit en dan zeuren dat het een zooitje is.

7. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    - Spullen laten slingeren ( vervolgens dus kwijtraken )
    - Kleding ligt naast het bed
    - Ook met werkkleding overal gaan zitten ( zonder eerst even te gaan douchen en omkleden)
    - Altijd is het wachten op hem, mochten we ergens heen gaan
    - Jantje ongeduld ( kan niet tot 10 tellen)
    - Zegt letterlijk wat hij denkt
    - Wc-Bril nooit omhoog doen

Verder een schat van een man;)

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

zijn rook en drink gedrag komt me me strot uit.

9. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    owww wat een leuk onderwerp:

zijn gesnurk, en nu hij een bitje heeft zijn gesnuif en rare geluidjes
    dat als iets niet mee werkt dat dit voorwerp het moet ontgelden, zo vliegt er wel eens een laptoptas door de huiskamer als die omvalt, dit is al een heel stuk minder, vroeger heeft ie eens een gat in een deur geslagen
    hij is heel heel sociaal en doet soms iets wat te veel voor anderen terwijl er hier ook nog meer en genoeg gedaan kan worden

ik kom er vast straks op meer:cool:

10. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Dat hij af en toe zo kan zeiken om dingen in het huishouden of qua opruimen enzo.

DOE HET DAN LEKKER ZELF denk ik dan en zeg het ook regelmatig. Geen commentaar leveren gewoon! KLAAR :p :p

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Mwaw alleen dat hij zoveel troep maakt en niet opruimt. Maar verder valt het wel mee.. Erger me niet zo vaak aan hem.

12. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nou komt ie... ;)

- heel koppig zijn, als we mopperen op elkaar moeite hebben met sorry zeggen. Ik ben altijd de eerste die toegeeft, verschrikkelijk irritant. Gelukkig mopperen we niet zo vaak!
    - heel lang nadenken over klussen...hoe ga ik dat doen, wanneer en wat heb ik er voor nodig, kom op om een gaatje inde de muur te boren heb je geen stappenplan nodig!
    - op de bank in slaap vallen...heel gezellig!
    - soms iets te tolerant naar de kinderen zijn waardoor ik de hele dag de politie agent ben :(
    - in het huishouden net zo lui zijn als ik...nee dat is niet waar ik ben soms iets luier nog ;)
    - als we op het punt staan om weg te gaan nog even iets gaan doen, gel in haren, poepen, strijken enz... Hahaha...

Verder is het de liefste man die ik me kan wensen! Hij is zo lief voor me! Als ik dorst heb hoef ik alleen maar te vragen of hij wat cola pakt en dat doet hij meteen! Verder is hij een hele lieve papa voor onze kindjes! Hij is verder de rust zelve en zal bijna nooit uit zijn slof schieten! Mijn mannetje <3

Ben benieuwd hoe lang het lijstje van onze mannen andersom zou zijn? :$:):)

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb je even? ;) nee hoor valt mee.

- hij ruimt nooit iet uit zichzelf op. Als ik op zaterdagmiddag om 16.00 uur naar het werk ga ben ik pas rond 5.00 uur weer thuis. Het huis is schoon en opgeruimd als wegga maar er is een bom ontploft als ik thuis kom. Vreselijk. Inmiddels zijn we zover dat als ik zondagochtend beneden kom de boel redelijk netjes is opgeruimd.stofzuigen of dweilen zal ie niet snel doen uit zichzelf.
    Als ik het vraag doet ie het zonder mopperen.

-hij roept regelmatig weeeeekenlang dat hij iets gaat doen. Na 2 maanden eindelijk de kelder opgeruimd. Nu roept.ie al een maand dat hij de box uit elkaar gaat halen, want Elise zit er al weken niet meer in. Ik doe het vanmiddag dus maar zelf.

-hij snurkt. Lenn doet het ook als hij verkouden is, dus dan leg ik Lenn bij mn man neer en slaap ik in Lenn zn bed :D

- hij zal niet snel de kinderen uit zochzelf onder de douche doen als ik thuis ben. Als ik aan het werk ben doet hij het wel gewoon. Ook als ik het aan hem vraag.

Maarrrr verder is hij wel lief. Gisteravond bijvoorbeeld. Dan kom ik beneden van het naar bed brengen van de kinderen en dan zegt ie dat ik moet gaan zitten. Dan zet hij koffie met wat lekkers erbij. Mag ik een film uitkiezen en toen Elise wakker werd (zoek) heeft hij haar opgehaald etc.
    Zaterdagavond spuugde Elise ineens haar bed onder. Hij heeft haar gedouched, ik bed verschoond (kan ik wel tegen maar hij wat minder:D) ik heb elise aangekleed en hij heeft het beddengoed uitgespoeld (daar kan ik weer niet tegen enhij wel. Heel raar). Al met al ben ik blij met m :) we zijn op elkaar afgestemd en alles gaat automatisch als we iets samen (moeten) doen.

Hij neemt de kinderen regelmatig mee naar het park en de eendjes zodat ik even met een boek op de bank kan. Doordeweeks ben ik alleen en de afgelopen wekem was het behoorlijk druk dus even een uurtje rust is welkom :)

14. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    - zijn scheten....
    - Hij zo opgeruimt is als het hem uit komt maar verder het wel makkelijk vind.
    - De kinderen in de nacht aan mij over laat terwijl hij ook zijn bed uit kan.

Ach gewoon de mannenkwaaltjes hahahaha

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    -scheten
    -boeren
    -overdreven lang douchen
    -nooit rommel opruimen
    -geen geduld
    -weet af en toe mijn houding niet zo goed te lezen dus wordt hij bot terwijl mijn houding vraagt om een knuffel... Verder een fantastiche vent hoor haha.

16. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    - Zijn overbezorgdheid (vooral naar de kinderen)
    - Overdreven vaak bezig met het huishouden etc (heeft geen rust anders als het niet helemaal picobello netjes is.)
    - Enorm zielig zijn en overdreven doen als hij ziek is
    - Zeuren/ snel boos worden om kleine dingetjes

17. LaNina

LaNina Actief lid

22 jun 2012
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    - Mijn man ruimt dus echt helemaal niks achter zijn kont op en kies dus altijd voor de makkelijkste weg. Ligt er iets (bv. een speelgoedje van de kinderen) op de wasmand? Nou dan gooit hij zijn vuile kleren er gewoon naast op de grond.

- Gebrek aan geduld: hij laat me vaak niet eens uitpraten als ik iets aan het vertellen ben en begint dan doodleuk over een ander onderwerp.

- Legt nooit iets terug op zijn plaats en is daarom altijd alles kwijt, waar ik bijgevolg dan weer de schuld van krijg.

- Heeft een vreselijk kort lontje

Maar verder is het een super papa en echtgenoot !!! :D

18. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    dat hij praat met eten in zijn mond :p

19. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Dat hij net voor hij naar boven gaat om te slapen altijd nog een sigaret rookt en dan niet goed zijn handen wast, waardoor die rookgeur lekker blijft hangen...BLEGH! Ik heb hem nu maar uitgelegd dat hij zijn vingers goed moet inzepen en dan afspoelen en niet effu vlug onder de kraan....Ik vond/vind het namelijk nogal een afknapper als je het gezellig maakt en dan ineens die vieze rookgeur ruikt.
    Ach ja.....
    en een andere slechte eigenschap....geen inlevingsvermogen hebben en niet kunnen troosten......

20. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

20 aug 2012
    477
    33
    28
    dat ie net doet alsof hij me hoort, maar met totaal andere dingen bezig is. Of als we nog aan het kletsen zijn voordat we gaan slapen, hij zo ineens in slaap valt midden in een gesprek.. praat ik daar tegen de muur

Deel Deze Pagina