Welke Body

Discussie in 'De lounge' gestart door kris8, 26 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hey ! Volgens mij is het topic al eens geweest maar kan het niet vinden..
    Hebben jullie wel eens een body aan en zo ja welke ?
    Ik heb er 2 van de Hema op zich niets mis mee, maar ook niet geweldige kwaliteit en beginnen wat afgedragen te worden
    Zag nu deze: https://www.zalando.nl/langarmbody-longsleeve-zwart-sk751k028-802.html
    Deze is met mouwen, maar ze hebben ook met korte mouwen en zonder mouwtjes. Wel wat aan de prijzige kant, maar krijgt goede reviews..

Twijfel twijfel.. en welke dan ? Die met de string achterkan vind ik wel handig als ik een string aan heb en mooier onder een jurk of strakke broek, maar met lange mouwen is ook wel handig in de winter..
    Ik draag die 2 van de hema vrij veel ( ideaal vind ik ze vooral onder een wat lagere broek hoef ik niet meer bang te zijn dat mijn string boven mijn broek uitkomt dat vind ik zo lelijk.. )

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Niemand die een body draagt ?

3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    uhh nee. tenmiste ik niet

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ok.. misschien ben ik wel een uitzondering zijn ze daarom niet zo makkelijk te vinden haha

5. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Ik ben ook fan hoor ;) Idd vooral op het werk ivm lage broeken en geen bilspleet of string willen tonen als ik buk :)
    Nu met mijn zwangerschap heb ik me er even niet in verdiept. Ik heb ze 2 jaar terug van de bonprix gehad. die waren met plastic knoopjes, heel irritant want die schoten los!! Ik heb ze ook wel eens met haakjes gehad (geen idee meer waar vandaan..) maar dat was wel ideaal. Schieten tenminste niet los, haha.
    Verder geen ervaring met string achterkant. Dit voornamelijk omdat ik dan nog bang ben dat het er lelijk uitziet als ik buk!

6. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.189
    170
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb er twee van Primark en draag ze vooral in de herfst/winter regelmatig. Ze blijven tot nog toe prima, heb ze nu twee jaar. Ik heb ze ook weleens bij H&M gezien. Ik heb een gewone versie, geen string want dat vind ik niet lekker zitten. Degene die ik heb zijn met 3/4 mouw, voor mij erg fijn want ik doe mn mouwen anders toch wel omhoog :p

7. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik draag dit ook niet, maar wat ik me vooral afvraag: als je dit aanhebt, moet je dan niet alles uittrekken voor je kunt plassen? :(

8. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Dit vraag ik me dus ook af. Of zitten er knoopjes van onder en zit dit dan wel lekker aan de onderkant?

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Waarom niet gewoon een hemdje met boxer/slip/string?

T lijkt net een grote mensen romper 😁

10. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ze zijn ook best duur, moet je ze denk ik elke keer in de was gooien na 1 keer dragen? Moet je er best veel in je kast hebben. Prijzig!

11. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Misschien draag je je ondergoed eronder? Nieuw fenomeen voor mij dit haha!

12. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    :D Hahaha ja! Het doet me ook een beetje denken aan een gympakje.
    Erg fascinerend dit.
    Ben nu wel heel benieuwd hoe dit werkt hoor!

13. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik droeg ze ook wel nu ik bv geef even niet.

Maar ik hou inderdaad altijd mijn ondergoed eronder aan. En draag ze een of 2 dagen net als een gewoon hemd.

Er zitten gelukkig knopjes of haakjes aan de onderkant dus dat scheelt :p

14. Simmiee

Simmiee Actief lid

15 apr 2015
    396
    222
    43
    Heb er toevallig ook 1 in de kast liggen maar draag het nooit..
    Ooit een keer gekregen als aanrader van zus.. Zij zweert erbij.. Ik weet niet wanneer ik het zou moeten dragen

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    :$ Krijg hier nou niet het idee van, nou dat ga ik eens uitproberen...

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ha wat een reacties ineens !
    Je hebt i.d. knoopjes of haakjes aan de onderkant
    Ik doe ze wel na 1 of 2 keer dragen in de was. Heb er wel een onderbroek/ string/ slip onder.
    haha grote mensen-romper ja zo noemt mijn dochter het ook.
    Ik vind het heerlijk
    Heb er nu 2 en doe die dus in de winter vaak aan vooral onder lage broeken i.d. omdat je geen blote buik/ rug meer hebt
    Je hebt ook corrigerende maar die heb ik nog niet geprobeerd, toch heb ik altijd het idee dat ze e.e.a. net wat strakker trekken zeg maar.

Duur ... tja ik heb ze dan aan ipv een hemdje of shirt. Heb er nu 2 wil er graag 1 bij. Ik heb ze ook zeker niet iedere dag aan. Eigenlijk dus alleen onder een heupbroek

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Daar zeg je me wat... daar had ik dan weer niet over nagedacht.
    alhoewel deze wel heel laag is zo laag zijn mijn broeken dan ook weer niet. Ben ook geen 20 meer :):D

Maar neig toch naar 1 met lange mouwen zodat ik dus gelijk een shirt aan heb heb er tenslotte nog 2 met spaghetti-bandjes

18. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.189
    170
    63
    NULL
    NULL
    Als ik een body draag dan heb ik er wel gewoon ondergoed onder ja. Degene die ik heb sluiten met knoopjes en die voel ik verder niet zitten. Ik heb een aantal "gebreide" jurkjes zonder mouwen en daar doe ik ze onder. Body zit dan wat beter dan een shirt, shirt zit vaak toch te los en dan zie je een raar randje lopen.

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    En heb je dan met lange mouwen ?
    Waar koop jij ze ?

20. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ik heb ze een hele tijd gedragen, ze liggen nog in de la, misschien probeer ik er nog weer eens 1, zat altijd heerlijk!
    Gewoon ondergoed eronder inderdaad.
    Ik heb ze van oroblu, duur, maar zulke mooie kwaliteit. Heb de twee die ik heb intensief gedragen en gewassen en toch zijn ze nog net zo mooi!

Deel Deze Pagina