Hoi dames, Ik vind het stiekem heel erg spannend om een zwangerschapstest te gaan doen. Ik voel mij anders als anders. Ik zit vandaag op de 30e dag van mijn cyclus, 14 DPO. Ik heb al vanaf 3 DPO pijnlijke borsten, al enkele dagen verhoging, heb het warm. Vanaf vandaag heb ik ook wat lichtelijke krampen in mijn buik. Ik heb zondag op 10 DPO negatief getest. Ik ben overigens in augustus gestopt met de pil, mijn vorige cyclus was 33 dagen dus ik zal die cyclus aan moeten houden om mijn NOD te bepalen. Raden jullie aan om een testje te wagen of om af te wachten tot mijn NOD?
Hoi, ik zit ook drie dagen voor nod en vanmorgen negatief getest. Voel me eigenlijk wel zwanger. Gevoelige borsten vorige week twee dagen lang steken in me linkerborst gehad plopjes inme buik. Geen trek in bepaalde dingen. Sinds twee dagen ook vocht uit me tepel. Heel erg koud hebben alsof ik de griep kreeg. Veel plassen. Om teleurstelling te voorkomen zou ik nog ff wachten met testen. Was vanmorgen na de test ook behoorlijk teleurgesteld. Nu zondag maar afwachten wat de test gaat zeggen. Wie herkent zich in mijn symptomen?
Hey hallo Ik zit vandaag op 2 dagen voor m'n nod. Sinds Dinsdag heb ik een menstruatie achtig gevoel. En iets gevoelige Borsten. Opzich dus niet veel symptomen maar normaal heb ik echt pas 1 dag of avond voor m'n menstruatie kramp. Dus dat deed me wel even denken... Vanmiddag een test gedaan, negatief. Ookal verwachtte ik die uitkomst is het toch stiekem een beetje jammer... Zaterdag is m'n nod... Die maar afwachten! Spannen he meiden?! Leuk om jullie verhaal te lezen
Jazeker erg spannend! Heb het gauw warm, grieperig gevoel en loop rond met rode wangen (vooral in de ochtend en avond). Verder ben ik gauw moe en ik plas vaker. Mijn borsten blijven pijnlijk en heb sinds vandaag krampen in m'n buik. Ik wil graag een test doen maar wil niet graag teleurgesteld worden.
Ja aan je symptomen te zien zou t goed kunnen! Ik hoop t voor je! Als je kunt wachten zou ik t nog even doen. Voor de zekerheid.. Maar ik weet hoe moeilijk dat is!! Ik twijfel of ik zelf morgen ochtend nog een testje zal wagen of dat ik t weekend afwacht... Pfff zo spannend he!!
Nou meiden, hier ongesteld een dag eerder zelfs... Jammer! Misschien volgende maand! Ik hoop voor jullie echt dat het raak is!! Succes! 😊
Wat vervelend evazoe! Hier nog steeds niets. Ik ga vandaag maar een testje halen (kv 2v5) en morgenvroeg ga ik testen. Zit morgen 1 dag voor mijn NOD. Ik vind het onwijs spannend! Mijn gedachten zeggen dat het raak is, dat had ik de vorige ronde niet. Zelfs m'n vriend is ervan overtuigd..