Al bijna een week in de headlines. Wat vinden jullie van Badr Hari en het feit dat hij wordt beschuldigd van deze delicten? Is het de media die de boel verdraait?
Geen idee, ik ken hem niet en was er niet bij. Via de media komt er wel een bepaald beeld over hem naar buiten en ook in de ring is hij niet altijd heel sportief geweest.
Nee de media verdraait het niet. Badr is in het uitgaans/nacht leven alles behalve een gezellig persoon.
Volgens mij hoort dit topic niet in de lounge, maar goed. OT: ik denk dat media niet zomaar iets verdraaien, en toevallig weet ik in dit geval via via dat die jongen echt geen zuivere koffie is. Waarschijnlijk worden bepaalde zaken door media wel enigszins aangedikt, en weten wij ook niet allemaal precies hoe het zit, omdat journalisten nu eenmaal de nadruk leggen op echt nieuwswaardige zaken en niet alle saaie details in het nieuws brengen. Maar goed, dat gezegd hebbende, door de verhalen die ik ken, denk ik dat het beeld dat wij krijgen wel klopt.
Inderdaad. Krijg soms een hap en een snap mee van het nieuws rondom Badr Hari, maar vind het totaal niet interessant. Denk maar één ding: je wordt niet zomaar ergens van beschuldigd (is mij in ieder geval nog nooit gebeurd, laat staan meerdere keren).
Heb wel eens gevechten van hem gezien waar hij niet bepaald sportief was. Als iemand op zo'n moment de regels aan zijn laars lapt terwijl hij weet wat de gevolgen zijn dan geloof ik niet dat hij zich in de 'echte' wereld wel aan de regels houd. Verder boeit het me niet zo heel veel....
Hele ophef over deze man. Volgens Peter R de Vries een huis, tuin en keukenzaak wat in 1 dag opgelost zou moeten zijn. Ik heb het gevoel dat er van beide kanten het een en ander niet pluis is.. Zowel die Koen Everink als Badr Hari.