Hai meiden weten jullie iets leuks als bedankje voor mijn vader (en moeder) die elke week 1 keer op onze kleine past? Uiteten vinden ze niet erg leuk.. high tea ook niet...weekend weg ook niet hahaha. dus ik dacht aan chinees halen en bij mij thuis eten oid. Of is dit stom? Breng gerust jullie idee naar voren!!
Waar hij waarde aan hecht Ik zou niet zo snel aan chinees denken, omdat ie ook niet van uit eten houd.. maar als hij dat superlekker/gezellig vind, waarom niet? Anders iets van een mooie foto van de kleine? In een mooie lijst oid? Of een lekker pakket met koffie oid. Heeft hij een hobby waar je iets voor kan kopen?
Ja hij houdt van gitaar spelen en zwemmen. ook niet echt hobby's om wat voor te kopen haha. ik zou graag mijn moeder er ook bij willen betrekken. Vandaar de gedachte van de Chinees maar ik sta hier niet 100% achter. Een foto krijgen ze trouwens met kerst!
Wat wij doen is inderdaad 1 x per jaar mijn ouders\schoonouders mee uit eten nemen en daarnaast geef ik ze elk jaar een fotoboek van onze dochter met daarin foto's van het afgelopen jaar (vorig jaar hebben ze die van 0 tot 1 gehad, dit jaar wil ik ze met kerst die van 1 tot 2 jaar geven). Wellicht dat je anders een dagje weg kunt doen, eerst lekker met zijn allen zwemmen en daarna afsluiten met iets lekkers bij jou thuis idd. Ik denk dat ze het al snel leuk vinden als je iets doet als bedankje, meer het idee als het ware en dat je dan qua cadeau niet snel fout kan zitten.
Lastig. Wij nemen opa en oma ieder jaar mee uiteten met ons zoontje erbij of gezellig lunchen samen. Verder heb ik zoontje een leuke canvas laten schilderen en een bedank kaartje erbij. Je zou je kindje ook iets kunnen laten knutselen, een bedank kaartje erbij met een mooie bos bloemen en een tegoedbon van iets wat ze leuk vinden (bioscoopbon, nachtje weg etc)
Samen een dagje naar een dierentuin of pretpark? Vonden ze hier fantastisch. En de kinderen ook. Of een keertje een uitgebreid ontbijt laten leveren bij hen thuis.