Hey hey, Hier eventjes iets heel raars, in ieder geval voor mij. Gisteravond kwam er op mijn sensitest een licht tweede streepje. Vanochtend was het streepje al iets donkerder (niet zo donker als de controlestreep). En nu net weer getest en toen was er niks te zien. Heb ik dan mijn eisprong al gehad? Of kan je urine zelfs na twee uur ophouden en weinig drinken niet geconcentreerd genoeg zijn? Ik ga over drie uur opnieuw proberen. LIefs
Hoi! Op welke dag van je cyclus zit je? Het kan best zijn dat je de LH-piek die je hebt getest, voorbij is, dan komt je ei eraan. Dan zou ik zeggen, klussen dus.
Heb je vanmorgen met ochtendurine getest?Of misschien met je 2de plas? Dan is het streepje bij mij ook altijd een stuk donkerder, test ik 's middags dan issie bijna niet te zien zo licht. Bij sensitest staat in het mapje dat de teststreep net zo donker of donkerder moet zijn dan de c.streep. Ik denk dus dat het aan je urine ligt, qua concentratie. Heb je inmiddels al weer getest vanavond?
Nou, ik ga zo even weer testen. Dan heb ik het 3,5 uur opgehouden. Wel drie koppen koffie gehad, maar goed we proberen het even. Had vanmorgen met de tweede plas getest, maar gisteren met een avondplas. Zit op dag 10 van mijn cyclus. Dus eigenlijk zou het nog niet kunnen. Op zijn vroegst morgen. Maar heb wel al buikpijn, dus denk dat het nog twee dagen duurt ongeveer. Kom zo even terug met resultaat. Liefs
Nou, een heel licht streepje. Lichter dan vanochtend. Toen zat ie erg dicht tegen de controlestreep aan qua kleur. Gisteravond geklust. Kan het zijn dat ik dan vandaag hem heb gehad? Heb wel onderbuikpijn...... Raar... Ben benieuwd naar mijn temperatuur morgen. LIefs
Cervixslijm is cremig. Kan er geen draden van trekken. Temp is ook omlaag, dus volgens mij is mijn eisprong nog niet geweest. Maar komt ie eraan. Liefs