Heb deze cyclus een sensitest gebruikt , Nou had ik op 12 oktober een positieve test gehad en 13 oktober ook. daarna was het teststreepje weg, nu op de 7e dag erna is het teststreepje weer aanwezig iets lichter dan de controle streep Nou weet ik dat er mensen wel eens aan deze testen konden zien dat ze zwanger waren, maar vind het wel vreemd. het enige wat ik nu heb is erg pijnlijke tepels, en het rommelt daar onderin. ?
ik hoop dat het wat goeds betekend. En je leest vaak dat dames juist geen of bijna geen klachten hebben als ze zwanger blijken.
spannend hoor hoeveel lichter is die dan de c streep? er is namelijk bijna altijd wel een licht streepje op je ovutest.. maar als die echt maar heel iets lichter is zou ik gewoon een zw testje wagen hihi
Ik had hetzelfde als jij beschrijft: positieve test,daarna negatieve en een week later weer positieve testen, meerdere dus! Daarna verdween het weer. Wat ik wel jammer vond, had stilletjes de hoop op een zwangerschap. Ik zit inmiddels rond mijn NOD, kan al overtijd zijn,maar hou het liefst de langste cyclus aan. Wel een test gedaan: negatief... Het enige wat uitsluitsel kan geven is een zwangerschapstest, het beste na je NOD. Succes
marieke1610 dagen voor mijn eisprong had was de T streep niet te zien. toen die esiprong naderde werd de T steeds donkerder na mijn eisprong weer niets te zien en nu 8 dagen erna weer licht T streep te zien. maar net wat mexicang zegt gewoon geduldig afwachten want anders wordt de telleurstelling groter.
hai ik heb priecies het zelfde als jou .... ik ben ook in afwachting ... k*t he ik word gek van onzekerheid
ik heb zoiets als ik naar mijn leeftijd kijk vliegt de tijd, maar ben ik met zwangerschap bezig, het testen, wachten enz. een eeuwigheid : nog 4 dagen wachten.
spannend meid! ik heb eigelijk wel precies t zelfde als jij.. na mn dik positieve test is mn test de dagen erna wit.. alleen dan als ik richting mn nod kom, dan komt er toch weer een licht streepje bij.. waarom dit is weet ik ook niet hahaha heb je inmiddels al een zw test gedaan? hoop dat die posi is meid
Ja, het enige wat je kan doen is inderdaad afwachten, maar dat gaat mij ook niet makkelijk af hoor.... Ik had nog een ovutest liggen en die heb ik maandagavond gedaan en de T-streep kwam wel tevoorschijn, Niet zo donker als bij het ei,en langzaam, maar hij kwam wel. En zo maak ik mezelf gek, in zoverre ik dat al niet was natuurlijk . Wachten....