Voor onze kinderkamer hebben we via Babydump gekozen voor een kamer van Interbaby type Vancouver. Hoewel op de website staat dat de kamer van MDF is en ik via dit forum gelezen had dat de kamers van interbaby stevig waren, wou ik toch even onze slechte ervaring delen. Bij het monteren van het babybedje merkte ik op dat de bouten in het kopeinde van het bed niet volledig recht waren. Hierdoor was het zeer moeilijk om de zijkanten te monteren. Er moest immers een moer op de vijzen geplaatst worden wat door de schuine bouten quasi onmogelijk was. Hierdoor was de belasting van deze vijzen niet gelijkmatig verdeeld en is de bout uit het hoofdeinde gekomen. Ik heb de schade dan wat verder onderzocht en vastgesteld dat het materiaal waar het de kamer uit vervaardigd is wel een soort van vezelplaat is maar volgens mij toch geen MDF zoals beloofd op de website. Het materiaal is eerder een karton- of zelfs haarvezel en het is duidelijk dat dit niet voldoende houvast biedt voor de bouten. Ik heb het gemeld aan Babydump en zij hebben het onderdeel wel na ongeveer twee weken vervangen. Toen ben ik begonnen met de montage van de commode en ook hier ging het mis. Ik ging al een pak voorzichtiger te werk omdat ik wist dat het materiaal niet al te stevig was. Desondanks was er toch schade aan de voorkant van de schuiven. Hier zijn de pluggen in de voorplaat deels door de voorkant gekomen waardoor de lak gebarsten is. Momenteel probeer ik dan ook de kamer retour terug te sturen maar na een week heb ik nog geen antwoord ontvangen van Babydump, ondanks dat ze beloven binnen de twee werkdagen te antwoorden. Ik heb al vaak meubilair van Ikea in elkaar gestoken maar dit soort schade heb ik bij hen nog nooit meegemaakt. Alleszins verwacht je van een kinderkamer van 800 euro toch meer degelijkheid. Misschien dat Interbaby vroeger een kwalitatief goed merk was maar vandaag de dag is hier weinig of niets meer van te merken. EEN ECHTE AFRADER!
beetje jammer dat je eerste bericht z,n bericht is op zp. vervelend dat je dit meemaakt maar ik herken het niet. en de service van babydump heb ik nog nooit wat over te klagen gehad
Een paar foto's van de schade aan de schuif. Op de ene foto zie je het uiteinde van de voorkant van de schuif en zie je waar de twee moeren lichtjes door de voorkant zijn gekomen (staat wat bol en lak is gebarsten). Op de andere foto zie je een detail van een van de twee barsten die nu op de voorkant aanwezig zijn.
Wij hebben babykamer Miami van Interbaby en helaas hetzelfde probleem. Op een of andere manier past alles net niet (gaten niet goed voorgeboord) waardoor er bij ons ook tijdens het monteren de lak gebarsten is. Gebeld met de babydump, en deze week wordt onze kast opnieuw gemonteerd. Misschien in plaats van mailen even bellen? Vond dat ze ons goed te woord hebben gestaan, verder is het even afwachten..
Ik had ook problemen met de kamer van babydump( was een twf)..maar ze hebben het heel goed opgelost... Ik kreeg binnen 15 minuten al mailtjes terug op mijn verstuurde mails. En hebben mij meerdere opties gegeven... nieuwe kamer,(van dezelfde prijsklasse) of compensatie in een bedrag wat ik bijbde babydump kon uitgeven... en ook allemaal super snel afgehandeld.
Wij hebben ook de vancouver via babydump. Ik was in eerste instantie ook niet zo tevreden over de kamer (veel beschadigingen en kleurverschil, meer grijs dan wit) maar is door abydump goed opgelost!! Overigens heb ik de klacht telefonisch gemeld. Ik vond het te belangrijk om af te wachten... Dat werkte nl niet met mijn hormonen...
Hebben ook een Interbaby kamer en die was tot twee keer toe ook niet goed. Babydump heeft het erg netjes opgelost hoor daar niet van, maar hoor echt tot nu toe van letterlijk iedereen in mijn omgeving die zijn kamer bij de Babydump gekocht heeft dat hij bij eerste levering al beschadigd was. Beetje erg jammer!
Nou ben ik erg benieuwd naar hoe ons kamertje geleverd gaat worden.. Wij hebben ook een Interbaby kamer besteld, het duurt nog even voordat hij komt en als ik het zo lees hoop ik dat we geen problemen gaan hebben. Gelukkig komt hij nog wel een paar weken voor de uitgerekende datum, dus ik hoop dat alles naar tevredenheid staat voor ze geboren wordt
Wij hebben ook een kamer van Interbaby, maar zijn er juist erg tevreden over. Heel stevig materiaal, terwijl we een van de goedkoopste kamertjes hebben gekocht. In de kast zitten we 80 moeren, bouten en schroeven, bij de commode hetzelfde. Dus zijn staan enorm stevig. In de handleiding stond dat elk meubelstuk (kast, commode, ledikant) binnen een uur in elkaar zou staan, maar daar hebben we toch veel langer over gedaan. Kast bleek scheef te zijn, maar dat lag aan onze vloer die niet recht is. Een blokje eronder en het probleem was opgelost. De commodelades gingen wat stroef, even insprayen en hupla soepele lades. Dus bij ons geen klagen verder!
Dat is dit iets van de afgelopen3 jaar want mijn interbaby kamer staat nu 4 jaar als een huis. Gaat geen kant uit ik zou contact opnemenmmet interbaby
Hier heb ik ook een babykamer staan van interbaby, na amper een maand de commode in gebruik te hebben, ontstond er ineens een barst in het voorframe. Hierop heb ik een mailtje gestuurd inclusief een foto met de klacht naar babydump, dezelfde dag is er nog gereageerd op mijn mailtje en binnen 3 weken is het probleem opgelost met een nieuw frame wat een monteur heeft gefixt. Dus heb complimenten voor de snelle en goede afhandeling van interbaby/babydump.
Beetje jammer om hiervoor een account aan te maken, even Babydump zwart maken. Ga gewoon naar de winkel zelf toe en geef ze de kans om het probleem op te lossen.
Wij hebben geen babykamer van babydump. Maar onze kinderwagen hebben wij gekocht bij babydump. Wij hebben ook een zeer slechte ervaring met babydump. Wij hadden de bugaboo cameleon 2 besteld, maar toen de 3 uitkwam wou ik mijn bestelling om zetten naar de bugaboo cameleon3. Ik heb daarover gebeld, maar ze wouden het wel doen maar dan moest ik 300 euro bij betalen. Terwijl dat bij andere winkels maar 150 euro zou zijn. Dus hoezo laagste prijs garantie. Begrijp me goed ik snap dat de 3 duurde is dus dat ik bij moet betalen. Rare zaak babydump.
Wij hebben de babykamer en de kinderwagen bij babydump gehaald. En ben dik tevreden over hun producten en service. Ik ben geloof ik 3 keer daar langs geweest om mijn bestelling aan te passen (Had een beetje last van de hormonen en kon maar niet kiezen tussen twee kamers ) en ze hebben daar ook helemaal niet moeilijk over gedaan. Omdat ik zo vaak mijn bestelling had aangepast, was ik ff bang dat het niet goed zo gaan met de levering. Maar alles was goed afgehandeld bij hun. Zo had ik ook nog een keer kleertjes gekocht bij hun, die bij het eerste keer wasssen gekrompen waren. Kon ik gewoon terugbrengen en kreeg mijn geld terug. Misschien ligt het gewoon aan de filiaal waar je je bestelling heb gedaan??
Speciaal hiervoor een account aanmaken valt onder smaad/laster: Smaad/laster Als je opzettelijk iemands goede naam of eer aantast door die persoon van iets te beschuldigen, noemen we dit smaad. Als je dit doet met het idee dat het waar is, wordt het laster genoemd. Vragen over Internet Nederlandse Wet Wetboek Strafrecht BES Artikel 273 Omschrijving 1. Hij die opzettelijk iemands eer of goeden naam aanrandt door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijk doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de eerste categorie. 2. Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk ten toon gesteld of aangeslagen, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de eerste categorie. 3. Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader klaarblijkelijk heeft gehandeld in het algemeen belang of tot noodzakelijke verdediging. Smaad - Wikipedia Hoe vervelend het ook is: los het op samen met baby-dump, ga klagen op tweakers of dergelijke websites die er voor aangemaakt zijn, maar doe dat niet hier. Iedereen kan met ieder bedrijf een nare ervaring hebben, los het op! Wordt het niet opgelost neem dan contact op met thuiswinkelwaarborg (voor meer info kun je mij contacten) maar stel het bedrijf eerst in de gelegenheid het probleem op te lossen!
MDF is toch ook gewoon pershout? En neem me niet kwalijk maar 800 voor een volledige babykamer is echt geen top kwaliteit hoor. En weet je zeker dat je de schroeven niet te ver gedraaid hebt of te lomp? Dan krijg je dat effect ook namelijk. Dus montagefout zeg maar...
Ik denk dat sommigen het bericht nieg goed gelezen hebben. Met mijn post probeer ik andere leden van het forum in te lichten, voor "het algemeen belang", dat ik persoonlijk een slechte ervaring heb gehad met een babykamer van interbaby. En blijkbaar ben ik niet de enige dus is het een terechte opmerking. Kritiek over babydump staat er overigens amper in, enkel dat ze niet altijd even snel op mails antwoorden. Ik begrijp dan ook niet goed waarom mensen hier zo verontwaardigd op reageren om maar te zwijgen over smaad en laster. Het is een persoonlijke mening gebaseerd op mijn ervaring.