heeft iemand toevallig deze wielen onder de brent box? Wielen voor Boxen | Boxen / box | Baby-Dump passen ze zo in het voorgeboorde gaatje? leunt de box dan niet teveel op het wieltje waardoor de poot het wieltje raakt en zo niet makkelijk verplaatst?
Die wieltjes passen in de voor geboorde gaatjes zijn er speciaal voor gemaakt. Je kunt de box dan makkelijk verrollen
Heb je de juiste wielen bij de juiste box? Ik had eerste de verkeerde wielen gepakt (ik keek naar de kleur) De verkoopster heeft het gelukkig gezien en me verteld waar de verschillen in zaten. groetjes Jane
De witte zijn de goede voor de box brent zonder la De zilveren metalen zijn voor de box brent met la.
ja daar heb ik ook naar gekeken, en waren inderdaad veel goedkoper! het enige nadeel vonden wij is dat je die niet op de rem kunt zetten. en aangezien we een grote hond hebben die graag eens tegen dingen aan gaat zitten leek me dit niet zo veilig. straks vliegt de box alle kanten op. als ik het goed heb gezien kunnen de rubberen wielen van bopita wel op de rem.