Hallo lieve mama's, Het is nog erg vroeg, eerst nog maar eens zwanger worden, maar ik wil uiteindelijk graag een gedichtje ophangen in de babykamer, voor ons tweede kindje. Ik heb wel eens een mooi gedichtje gelezen die soort van 'geschreven' zou zijn door het overleden kindje, naar het brusje... dat vind ik zo mooi! Misschien dat jullie me aan zo'n mooie gedichtjes kunnen helpen. Het gaat me echt puur om een gedichtje die te maken heeft/geschreven is voor het nieuwe brusje. Dus niet puur over het overleden kindje. Alvast bedankt! En hopelijk hebben jullie ook iets aan de gedichtjes! Liefs BeetjeMama
Ik lees met je mee, Ik heb destijds wel deze opgeslagen, maar is voor een meisje... Vanaf mijn wolkje kijk ik naar beneden Een heel mooi meisje is geboren Zo lief en heel tevreden Ik zal over je waken... jij bent mijn zusje. En iedere avond voor jij slapen gaat Stuur ik ook jou vanaf mijn wolkje een klein kusje
Het is altijd mooi om zulke gedichtjes te lezen, en fijn om er alvast over na te denken... Ik ben laatst voor 1986cindy ook aan het zoeken geweest voor haar topic Muursticker voor babykamer en tweede kindje. Misschien leuk om daar eens te kijken?
@ Yvon; die heb ik inderdaad hier ergens al eens gelezen, vind het een hele mooie! Als het een meisje wordt, denk ik dat dit het nog wel eens kan worden! @ Verox; heb je gemist op skype! Ik zal eens in het topic kijken... dankje.
Wij hebben ook een muursticker op de kamer van ons eerste kind. Er staat: Wanneer ik 's avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd eentje terug. Wij vonden dit een mooie symbolische tekst omdat er ook een echte ster in het register naar onze Lars is vernoemd
Iemand heeft hem voor mij aangepast voor een zoontje.. ook erg mooi! Vanaf mijn wolkje kijk ik naar beneden Een heel mooi jongetje is geboren Zo lief en heel tevreden Ik zal over je waken. Mijn broertje ben jij. En iedere avond voor jij slapen gaat Krijg jij vanaf mijn wolkje een klein kusje van mij.