Hallo dames: Onze dochter is bijna 11 maanden en lekt sinds een week steeds vaker door haar luier heen (s nachts) Wij hebben altijd dezelfde luier gebruikt, Pampers simply dry voor overdag en Pampers baby dry voor s nachts. Ze draagt maat 4 en die zit verder prima. Ben inmiddels overgestapt naar 4+ voor de nacht, dat helpt wel maar vanmorgen toch weer een beetje gelekt. De luier zit wel vol maar niet extreem. Ze slaapt de laatste weken veel op haar buik of zij en ik denk dat het daardoor komt. De romper zit iig niet te strak, zelfs de knoopjes open laten hielp niet. Ik had gelezen luier omdraaien maar werkt dat nou echt? Of toch grotere luier? Of ander merk? Tips en suggesties zijn welkom...
Hier gebruiken we de luiers van Kruidvat. We hebben lange tijd overdag en 's nachts maat 4+ gebruikt, maar opeens vorige week ging hij (weer) doorlekken. Toen overgegaan op de maat 5 (ook al is hij nog geen 11kg) en sinds die tijd geen lekkage meer. Hier trouwens ook een buikslaper, als hij hier door gaat lekken is het meestal tijd om naar een maatje groter te gaan voor de nacht.
Active fit was hier de oplossing! Sinds ik deze gebruik geen enkele x meer door gelekt Baby dry zijn ook kleiner dan de active fit viel ons op! Ik ben dezelfde maat (4) blijven gebruiken Ze is ook een buikslapertje
Ik vind de gewone Pampers echt waardeloos en gebruik het liefste KV luiers MAAR voor de nacht zweer ik bij Pampers Baby Dry anders lekt hij elke nacht door en met deze luiers niet. Toevallig vannacht wel doorgelekt maar dat komt omdat hij wel een maatje groter mag gaan dragen voor de nacht maar ben de laatste paar luiers maat 2 op aan het maken
Pampers lekken hier ook vaak. Kruidvat of ah luiers gaan veel beter! Hier ook een buikslapertje die zelfs in haar slaap het hele bed door kruipt. Sinds we geen pampers meer gebruiken gaat het prima!
zit de romper niet te strak als de luier vol is? ik zweer ook bij kruidvat, vind de pampers echt vies aanvoelen als ze vol zijn
Ik zweer bij de luiers van etos. Sindsdien geen lekkages meer! Met pampers had hij steeds een natte plek in zn romper
Ik heb met hetzelfde probleem gebeld met pampers, zoonlief is 14 kilo en draagt overdag maat 4. 's Nachts maat 5 maar buikslaper en dus voorkant luier verzadigd, achterkant droog. Het lekt dan bij zn buikje, die slinkt door de nacht heen, zo eruit. Ik kreeg van pampers het advies om maat 4+ te proberen van active fit en ik kreeg hierbij een vergoeding om een pak te proberen! ( Maar ben nog niet door mn maat 5 heen en nu gaat het even weer wel goed )