Doorlekken luier, tips gezocht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LindsayS, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames:

Onze dochter is bijna 11 maanden en lekt sinds een week steeds vaker door haar luier heen (s nachts) Wij hebben altijd dezelfde luier gebruikt, Pampers simply dry voor overdag en Pampers baby dry voor s nachts. Ze draagt maat 4 en die zit verder prima.

Ben inmiddels overgestapt naar 4+ voor de nacht, dat helpt wel maar vanmorgen toch weer een beetje gelekt. De luier zit wel vol maar niet extreem. Ze slaapt de laatste weken veel op haar buik of zij en ik denk dat het daardoor komt. De romper zit iig niet te strak, zelfs de knoopjes open laten hielp niet.

Ik had gelezen luier omdraaien maar werkt dat nou echt? Of toch grotere luier? Of ander merk? Tips en suggesties zijn welkom...

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier gebruiken we de luiers van Kruidvat. We hebben lange tijd overdag en 's nachts maat 4+ gebruikt, maar opeens vorige week ging hij (weer) doorlekken.
    Toen overgegaan op de maat 5 (ook al is hij nog geen 11kg) en sinds die tijd geen lekkage meer.
    Hier trouwens ook een buikslaper, als hij hier door gaat lekken is het meestal tijd om naar een maatje groter te gaan voor de nacht.

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Yup, grotere maat!

4. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Ik vind die baby-dry en simple-dry van pampers echt waardeloos.
    Wij gebruiken luiers van aldi, etos,

5. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Active fit was hier de oplossing!
    Sinds ik deze gebruik geen enkele x meer door gelekt
    Baby dry zijn ook kleiner dan de active fit viel ons op!

Ik ben dezelfde maat (4) blijven gebruiken
    Ze is ook een buikslapertje

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik vind de gewone Pampers echt waardeloos en gebruik het liefste KV luiers MAAR voor de nacht zweer ik bij Pampers Baby Dry anders lekt hij elke nacht door en met deze luiers niet.
    Toevallig vannacht wel doorgelekt maar dat komt omdat hij wel een maatje groter mag gaan dragen voor de nacht maar ben de laatste paar luiers maat 2 op aan het maken ;)

7. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    Pampers lekken hier ook vaak. Kruidvat of ah luiers gaan veel beter! Hier ook een buikslapertje die zelfs in haar slaap het hele bed door kruipt. Sinds we geen pampers meer gebruiken gaat het prima!

8. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Pamper easy up!

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Maandverband erin als extraatje

10. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.619
    1.157
    113
    zit de romper niet te strak als de luier vol is?
    ik zweer ook bij kruidvat, vind de pampers echt vies aanvoelen als ze vol zijn

11. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Luier achterstevoren aan doen.

12. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee genoeg ruimte... De luier is goed gevuld maar niet extreem en toch lekken :(

13. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ik zweer bij de luiers van etos. Sindsdien geen lekkages meer! Met pampers had hij steeds een natte plek in zn romper

14. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb met hetzelfde probleem gebeld met pampers, zoonlief is 14 kilo en draagt overdag maat 4. 's Nachts maat 5 maar buikslaper en dus voorkant luier verzadigd, achterkant droog. Het lekt dan bij zn buikje, die slinkt door de nacht heen, zo eruit. Ik kreeg van pampers het advies om maat 4+ te proberen van active fit en ik kreeg hierbij een vergoeding om een pak te proberen! ( Maar ben nog niet door mn maat 5 heen en nu gaat het even weer wel goed )

15. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.478
    10.396
    113
    Wij gebruiken kruidvat 4 overdag en 4+ snachts.
    Gaat zelden fout. Hij is ook echt een buikslaper.

Deel Deze Pagina