Slechte eter

Discussie in 'Voeding' gestart door Bibilicious, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibilicious

Bibilicious Nieuw lid

17 apr 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is zeven maanden en het lijkt wel ofdat ie steeds slechter gaat eten.
    Hij krijgt rond 06.00 een papfles: 180 cc Water, 6 scheppen nutrilon en drie scheppen granen. Hier laat ie vaak 120 cc van staan.
    Dan krijgt ie om 09.30 een fruithapje Deze eet ie vaak maar voor de helft op of na een half uurtje de rest.
    Dan rond 13.30 weer een fles van 180cc en 6 scheppen nutrilon. Deze laat ie ook voor de helft staan.
    Om 17.00 een groentenhap, ligt eraan elke smaak want daar zijn we nog een beetje mee aan het experimenteren dus eet ie ook nog niet helemaal op. Rond 19.00 een fles 180cc met 6 scheppen nutrilon, dan gaat ie slapen en wordt meestal rond 10.00 weer wakker voor de laatste fles. Daar zit 210cc water met 7 scheppen nutrilon in. Ook deze drinkt ie niet helemaal leeg. Met brood wil ik binnenkort gaan starten maar doordat hij zijn melk en hapjes nog niet goed eet weet ik niet of ik dat dan al moet doen. Heeft er iemand tips? En weet iemand of die nutrilon goede nacht werkt? We hebben rijstebloem gehad maar daar zijn we mee gestopt omdat ie dan meestal rond 02.00 weer honger had.

2. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Krijgt hij geen tandjes of zo???
    Hier was dat altijd reden om slecht(er) te gaan eten en drinken.
    Waarom zou je overigens die nutrilon goede nacht willen geven??
    Eventueel kun je misschien door de dag wat meer kleinere flesjes geven voor het vocht in ieder geval... En wat betreft die fruit- en groentenhapjes zou ik me geen zorgen maken, is nu echt nog BIJvoeding en vaak gaat het na een tijdje weer beter.
    Als hij nu maar de helft op eet, prima, morgen weer een dag...

Deel Deze Pagina