Hoi dames, Mijn dochtertje drinkt alleen uit een tuitbeker haar sap maar ben op zoek naar een goede die niet lekt met het liefst een harde tuit. Heb er nu 1 van MAM maar die heeft een zachte tuit en die vind ze niet fijn, had ook nog een tuitbeker vam baby dump uit het zwangerschaps pakket liggen en daar drinkt ze wel goed uit alleen hij lekt enorm. Voor ik een tuitbeker echt ga aanschaffen wil k graag even weten wat jullie ervaringen zijn. Bedankt alvast
Avent heeft hele fijne (die met een pinguin erop) als je die vanaf 12+ neemt hebben ze een harde tuit. Zot goed als antilek, enkel als hij op de grond valt (gesmeten wordt ) wil er soms een drupje uitkomen wat nog in de tuit zit maar goed dat hebben alle bekers
ben wel tevreden over de tuitbekers van de kruidvat. alleen dat ventieltje is niet altijd even goed schoon te krijgen, dus moest regelmatig de hele beker vervangen (kost gelukkig weinig)
De Avent met de pinguin er op voor 12 plus maanden. Vind hem wel prijzig maar is de allereerste tuitbeker die niet lekt. Zelfs bij hard op de grond gooien een paar spettertjes meer niet.
Ik heb de beker van Mepal. 10 jaar geleden ook bij de eerste en later bij de tweede! Perfect lekvrij, mits je alles goed installeert.
Hier ook fan van avent( pinguïn ) Wel opletten dat je het rubber plaatje in de dop er op de goede manier in plaatst ( krijgt mijn man na een half jaar nog steeds niet goed voor elkaar)