Bij mij is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap geconstateerd, ik was bijn 7 weken zwanger. De gyn denkt aan de hand van mijn symptonen en echo dat het vruchtje eerst in de rechtereileider zat en daar nu aan de "andere kant" uit is gegaan en zich nu in mijn buikholte bevindt. Mijn HCG was gedaald van 476 naar 411. Kun je bij een vruchtje in de buikholte ook nog een acute situatie krijgen? (eileider kan immers niet meer knappen?) Hoe groot is de kans dat mijn lichaam het vruchtje op die plek zelf opruimt? of komt het ook wel eens voor dat het ook op die plek toch nog doorgroeit? Nu ik van 411 HCG weer terug moet naar onder de 5 hoeveel tijd neemt dit gemiddeld in beslag? Alvast bedankt voor je reactie.
Hallo, Vervelend dat je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt. Doordat je HCG al aan het afnemen is, is jou lichaam al bezig met opruimen dus dat het dan weer gaat groeien is heel klein. Hoe lang dit duurt is niet te zeggen. Elke lichaam is daar anders in. De gyn zal je HCG goed in de gaten houden. Succes. Groetjes Ineke