gezocht abonnementshouders van de efteling

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 26 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Las op de site dat abonnementshouders een speciale actiecode hebben ontvangen waarmee zij voor oudjaarsdag kaarten kunnen bestellen voor de Efteling. Ik zou heel graag willen en las dat abonnementshouder er niet bij hoeft te zijn!

Wie kan mij helpen aan deze code?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Nu baal ik dat ik de code vorige week heb weggegooid :( anders had ik je graag geholpen :(

Dit zijn de actievoorwaarden

50% korting op een reguliere Poortpas (à €32,-) of Goede Avondkaart
    (à €20,- geldig van 19:00 tot 01:00 uur) Entreebewijzen zijn alleen geldig op 31-12-2011. Deze actie is geldig voor maximaal 4 entreebewijzen per actiecode/flyer van de abonnementhouder. Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties en/of kortingen of op reeds gekochte Poortpassen of Goede Avondkaarten Het betreft losse Poortpassen die zonder de aanwezigheid van de abonnementhouder gebruikt kunnen worden. Te boeken tot de voorraad kortingskaarten strekt. Naast de webshop kan de abonnementhouder, zonder computer/internet, deze flyer ook inleveren bij de Gastenservice. Voor deze actie geldt een beperkte beschikbaarheid, op = op! Het is niet toegestaan zelf vuurwerk of alcoholische dranken mee te nemen.

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    niemand??

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Weet alleen dit:

Grote drukte verwacht op 31 december 2011
    Op 31 december 2011 verwachten wij grote drukte in het park. Wij adviseren u op een andere dag te komen. Uiteraard bent u, net als onze gasten van Bosrijk en het Hotel, op deze dag wel gewoon van harte welkom in ons park.

Van de Efteling site (Openingstijden)..

Deel Deze Pagina