Slechte gewoonte afleren HOE?????

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jette, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ja tuurlijk als ze ziek zijn is alles anders natuurlijk, als ze last van haar keel heeft zou ik haar ook te drinken geven.

Maar misschien moet ik haar gewoon in bed niks meer geven, dat geeft geen verwarring voor niemand, ik denk dat ik de regels duidelijk en simpel moet houden niet afwijken als alles in orde is!

ga het vannacht weer proberen, wens me sterkte!!!!

jette

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Hoe is het gegaan?

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    nou miez ik ben in :confused: zaterdagnacht de hele nacht doorgeslapen ongelofelijk, wat een weelde, afgelopen nacht wel twee keer wakker geweest maar na het geven van haar speentje sliep ze zo weer verder!

Het drinken is voorbij s'nachts nu hopen dat ze gauw het ritme te pakken heeft van zaterdagnacht.

Ben blij dat ik heb volgehouden!!!!

jette

4. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Gefeliciteerd! Fijn dat het zo snel beter gaat.
    Nou succes verder en ik spreek je vast wel weer in de andere topics.

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wat heerlijk dat het zo goed gaat Jette! Echt volhouden nu.

6. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ja ik ga volhouden hoor, ik merk nu dat het effect heeft, toen ik begon werd het eerst alleen maar erger maar nu zijn we er na een paar nachten goed doorheen gekomen en zie ik verbetering!

Dat stimuleert enorm!!!!

henriette

7. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    het hoera geroep voor wat betreft het slapen was even te vroeg, ja ze hoeft nu geen drinken meer maar werd aldoor nog wel 2x wakker voor het speentje, even speentje geven en dan sliep ze direct weer verder maar goed moet er wel twee keer uit!
    Vannacht een drama nacht, we hebben een merrie de op het punt staat te bevallen, die was erg onrustig dus het alarm ging zo'n 4x af, ook dominique sliep erg onrustig ze droomde erg veel huilde in haar slaap, dus daar ben ik ook zo'n 4 a 5 x bij haar geweest.

henriette

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou ik denk dat je wel een hoop vooruitgang hebt geboekt! Alles gaat met vallen en opstaan, 2 stapjes vooruit, 1 terug ;)

Lees je eigen topic nog maar eens door, dan zul je zien dat het al heel erg goed gaat en dat je toen niet eens dacht dat het mogelijk was om haar geen drinken meer te geven snachts! Bekijk het positief maar accepteer ook dat niet alles in 1 keer goed kan gaan.

9. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Nou ik denk ook dat je nu iets te pessimistisch doet. Moet je kijken wat een verschil, of je een paar keer per nacht drinken moet gaan geven of dat je alleen het speentje moet teruggeven. En het kan niet in 1 keer perfect gaan he. Als je meisje eraan gewend is dat ze geen drinken meer krijgt dan gaat ze vast ook beter doorslapen. Dan hoef je over een paar weken misschien ook helemaal geen speentje meer terug te geven.

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    En Henriette, hoe is het nu?

11. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi,

jullie hebben helemaal gelijk meiden, het gaat super nu, ze slaapt de hele nacht door ALLEEN is ze nu om half zes klaar wakker en niet bereid om weer in te slapen, lange dagen hoor zo!!

Alleen nu is de morgen natuurlijk problematisch, normaal ging ze tegen twaalf / half 1 weer naar bed, nu gaapt ze om 8 uur al! :(
    Ik heb al geprobeerd om haar om een uur of negen weer naar bed te doen, dan slaapt ze soms een half uurtje, met als gevolg dat ze tussen de middag niet meer wil slapen, dan is de middag wel erg lang.

Ook al geprobeerd om haar s'avonds later naar bed te doen maar dat helpt ook niks het is klokslag half zes!
    Vanmorgen heb ik haar even laten huilen maar ook dit haalde niks uit, het werd steeds harder en toen heb ik haar er uit gehaald en was ze direct weer vrolijk!

Nou ja dus ik heb lange dagen meiden, maar ik ben reuze blij dat ze nu de hele nacht doorslaapt.

jette

12. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Fijn hoor. Zou je kunnen proberen om haar pap ofzo te geven, niet tegen haar praten oid en dan gelijk weer in bed stoppen? Misschien werkt het...

In ieder geval fijn dat het 's nachts goed gaat!

13. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    zat ook al te denken om haar een papfles te geven, maar dit kent ze niet, ze krijgt normaal altijd pap met een lepeltje, hmmm misschien zou het ook gewoon weer een fase kunnen zijn? Ze loopt natuurlijk naar de 15 maand, wellicht dat dit tijdelijk is!

Ze moet natuurlijk ook vaak verschoond worden als ze wakker is, zoals vanmorgen had ze een poepluier ja dat ligt ook niet fijn natuurlijk, maar haar dan wegleggen lukt vaak niet!
    Ach ik zie het wel even aan, ik bedoel er zijn meer mensen die er s'morgens zo vroeg uit moeten, is denk ik ook even instellen voor mezelf!!
    Ik ben al superblij met het resultaat!

Jette

Deel Deze Pagina