Verkrampt gevoel in handen

Discussion in 'Gezondheid' started by RondEnGezond, Mar 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RondEnGezond

Jan 6, 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Momenteel ben ik 36 weken zwanger. Sinds kort heb ik met mijn schoonmaakwoedes last van mijn rechterhand (ik ben ook rechtshandig). Ik moet soms echt even stoppen omdat het zo verkrampt aanvoelt. Herkent iemand dit en weet je wat het is?

2. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    kan goed, ik had vanaf 35 weken last van "carpaal tunnelsyndroom" dat komt vaak voor, dat zijn beknelde zenuwen. Na de bevalling zou dit over zijn en idd 2 dagen na de bevalling (en heel veel vocht en kilo's kwijt te zijn) was de pijn ook weg!
    Mss heb jij dit ook?

3. Celika

Celika Fanatiek lid

Jul 15, 2013
    1,893
    381
    83
    Female
    Dicht bij de zee
    Hier nu al last van het carpaal tunnelsyndroom.
    Sinds week 21 last van verkrampte vingers en pijn in de nachten.
    Na 2 weken kreeg ik het de hele dag door en nu zijn het meer tintelingen in de vingers wat soms erg vervelend is.

4. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb al een paar weken last van carpaal tunnel syndroom in mijn linkerarm. Uit zich door pijn in de spier bovenop mijn onderarm bij bepaalde bewegingen en regelmatige lichte tintelingen in mijn ringvinger en pink. S'nachts ook regelmatig dat die twee vingers heel erg tintelen en "dood" aanvoelen....hoop dat het snel overgaat na de bavalling ;)

5. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    als jullie er al zo vroeg in de zwangerschap last van hebben kan t erg pijnlijk en vervelend worden. Geef t op tijd aan bij je huisarts, hij kan je doorsturen dan kun je voor de nacht een gipsspalk krijgen dan ontlast je je hand/ arm een beetje en is t minder pijnlijk

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Zwakkere banden meid. Niks aan te doen helaas.
    :) Gaat weer weg na de zwangerschap.

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Die banden zitten toch niet in je hand???

Share This Page