Momenteel ben ik 36 weken zwanger. Sinds kort heb ik met mijn schoonmaakwoedes last van mijn rechterhand (ik ben ook rechtshandig). Ik moet soms echt even stoppen omdat het zo verkrampt aanvoelt. Herkent iemand dit en weet je wat het is?
kan goed, ik had vanaf 35 weken last van "carpaal tunnelsyndroom" dat komt vaak voor, dat zijn beknelde zenuwen. Na de bevalling zou dit over zijn en idd 2 dagen na de bevalling (en heel veel vocht en kilo's kwijt te zijn) was de pijn ook weg! Mss heb jij dit ook?
Hier nu al last van het carpaal tunnelsyndroom. Sinds week 21 last van verkrampte vingers en pijn in de nachten. Na 2 weken kreeg ik het de hele dag door en nu zijn het meer tintelingen in de vingers wat soms erg vervelend is.
Ik heb al een paar weken last van carpaal tunnel syndroom in mijn linkerarm. Uit zich door pijn in de spier bovenop mijn onderarm bij bepaalde bewegingen en regelmatige lichte tintelingen in mijn ringvinger en pink. S'nachts ook regelmatig dat die twee vingers heel erg tintelen en "dood" aanvoelen....hoop dat het snel overgaat na de bavalling
als jullie er al zo vroeg in de zwangerschap last van hebben kan t erg pijnlijk en vervelend worden. Geef t op tijd aan bij je huisarts, hij kan je doorsturen dan kun je voor de nacht een gipsspalk krijgen dan ontlast je je hand/ arm een beetje en is t minder pijnlijk