heb net het filmpje gezien en mn mond viel open... wat een bende zeg. ik ben zelf absoluut niet de perfecte huisvrouw, maar zo erg is het zelfs in mn bijkeuken nog nooit geweest. hier liggen ook altijd wel dingen op de tafel en het speelgoed van alyssa slingert hier ook overdag door de kamer, maar aan het einde van de dag ruimen we iig het speelgoed op en de tafel ruim in dusdanig op dat het nette stapeltjes zijn. stofzuigen doe ik hier ongeveer 3xper week en de andere dagen gaat de stofwisser erdoor. voor de strijk heb ik een mooie mand dus je ziet de was niet liggen. de was die gevouwen moet worden is eigenlijk altijd savonds voordat ik naar bed ga gevouwen en dat ruim ik smorgens altijd op. brandschoon is het hier niet, maar wel zo schoon dat alyssa veilig kan spelen zonder helemaal zwart te worden. we hebben een kat dus er ligt wel altijd wat haar op de grond want anders blijf ik stofzuigen. wel een geruststelling dat het altijd erger kan als ik weer eens baal dat ik "te weinig" heb gedaan die dag. liefs doris
Ik wou dat ik een beetje meer wat van die vrouw weg had. Ik kan heel slecht tegen rommel en ben dus ook altijd aan het opruimen. Wordt soms wel eens gek van mezelf en wou dan echt dat ik gewoon even de boel de boel kon laten. Mijn dochter mag gewoon rommel maken hoor, dat ruimen we wel op voor haar middagslaapje en de avond.
Ik heb zoooo gelachen om die foto´s!! (staan nu trouwens niet meer op de site volgens mij...). Ik vond mezelf altijd een slechte huisvrouw, maar toen ik dit zag vond ik mezelf ineens echt helemaal niet mee zo slecht!! Hier is het soms ook een zooitje en mag er echt wel wat vaker met de stofzuiger rond gegaan worden en met een stofdoekje over de beruchte randjes, maar zoooo ranzig is het bij mij echt nog nooit geweest.... Ik ben trouwens wel aan het hopen dat onze kraamhulp bij een volgende zwangerschap terugkomt, dan wordt m'n bestekla ook weer een keertje schoongemaakt!! Zij was echt nog van de heerlijke ouderwetse poets-woede!! Onze douche stonk echt naar een zwembad als ze klaar was, maar de voegen zijn nog nooit zo wit geweest !!!