Je moet toch 3x voor het onderzoek? Hoe lang duurde het tussen de 2e en 3e keer? Hoe lang duurde alles bij jou tot 18/6?
hey kaboutertje sorry met dit nieuwe forum kreeg ik geen mail om mij te waarschuwen dat er een reply is even wennen nog ik heb geen derde onderzoek gehad, de eerste twee waren voldoende zei de gyn wij zijn in maart voor het eerst bij de gyn gegaan, direct eerste spermastaal onderzocht, een kleine maand later 2e keer en toen ben ik heel snel bij de fert arts kunnen gaan omdat hij een kennis is en dan nog eens kleine 2 maand tot 18/06... hoe gaat het bij jullie intussen?
Toch bedankt voor je antwoord nog hoor Hoop dat wij ook maar 2 x hoeven voor spermaonderzoek. Hoewel de ha zei dat hij niet denkt dat er iets veranderd zal zijn een 2e onderzoek. Dus mss toch wel maar 2 x. Hoop het. Scheelt weer 3 maanden. De afspraak voor de gyn staat al. Dus het is even afwachten wat hij zegt.
en hou je het wachten een beetje vol, is allemaal zo frustrerend hé bij ons was de beweeglijkheid hetzelfde, het aantal iets beter (naakt slapen ingevoerd) maar de misvorming was nog identiek... hopelijk krijgen jullie beter nieuws!!! ik wnes het je van harte!