Hey meiden, Ik ben met me mannetjes sinds september aan het proberen in verwachting te raken sinds vorig jaar september lopen we dan ook al bij de gyneacoloog. Ik heb tot nu toe redelijk veel onderzoeken gehad, bloed prikken of ik progesteron aanmaak, 3 keer onderzoek van me mannetje waarbij we op de 3de uitslag nu wachten, laprascopie operatie waaruit wees dat bij mij alles in orde was. Woensdag 24 juni naar de gyn geweest voor nacontrole operatie en hoe verder te bespreken, hij adviseerde ons iui aan omdat bij mijn man de zaadjes niet helemaal goed zijn maar matig. Me mannetje moest dus vandaag nog een potje inleveren voor het nogmaals te controleren of het niet nog achteruit is gegaan. 13 july moet ik voor een echo naar de gyn en dan starten we met de iui. Bij wie is de iui aangeslagen en bij wie niet? Zoja in hoeveel keer? En hoe gaat het allemaal precies te werk Groetjes lilmomo
Hai hai... Mijn vriend en ik hebben er nu 4 behandelingen opzitten! De 1ste en 2de behandelingen waren niet gelukt. De 3de raakte ik zwanger en kreeg een vmk Nu heb ik een 4de gehad en ook een vmk, Dus het is bij ons 2x gelukt. Hoop dat het bij jou ook zo snel baat heeft. En hopen dat het bij jou wel allemaal goed gaat. Hoe ze te werk gaan ligt helemaal aan het ziekenhuis waar jij onder behandeling bent Doen ze het in je natuurlijke cyclus of met medicijnen. Ligt er dus helemaal aan Bij ons gebruik ik injecties voor de groei van de eiblaasjes. Je hebt ook tabletten En voor de eisprong moet ik ook een injectie zetten.. Veel succes voor jullie! Heb je vragen mag je me altijd een pbtje of krabbel sturen Groetjes Funkie
Ik geloof dat me gyn zei dat hij 13 july een echo ging maken om te kijken hoever me ei was en dat ik dan ook hormonen moest krijgen enzo. Zal denk ik dan wel die injecties zijn. Ik zit nu op dag 20 van me cyclus en die duurt tussen de 26 en 31 dagen meestal. Dus het is even afwachten. Fijn dat ik voor me vragen bij je terecht kan, ik ken namelijk niemand die dit heeft moeten doen alleen mensen met ivf, maar dat is de volgende stap als iui niet aanslaat of het zaad van me mannetje nog verder is achteruit gegaan. Jammer voor je van je vmk maar het is in iedere geval al 2 keer gelukt, dus niet je hoofd laten zakken maar op naar de volgende iui en me duimen draaien voor je dat het dan raak is, ze zeggen 3de keer is scheeprecht. Groetjes lilmmomo
Ik zit hier ook in het forum met veel andere meiden die met de iui bezig zijn! Daar kan je ook komen daar praten we erover met z'n allen Het forum heet IUI
HOI, Wij hebben vorige week onze eerste iui behandeling er op zitten. En ik zal eerlijk zijn het viel echt allemaal mee. ik kan aankomende donderdag testen. Als je met vragen zit kunnen je gewoon een berichtje sturen. ik duim voor je. Liefs Riv