Tja hoe nu verder; geen idee. Gelukkig ben ik voor 5 IVF/ICSI pogingen verzekerd. Dus hebben we er nog 2 te gaan. Maar ja; zonder eitjes schiet dat niet echt op......
ieoor: aan de ene kant fijn dat je nog 2 pogingen hebt.. maar idd.. zonder eitjes kom je niet ver ....
Jeetje ieoor. Het zit jullie niet mee zeg. Wel prettig dat je voor 5 behandelingen verzekerd bent, maar is toch zonde dat er 1 poging van eigenlijk niet gebruikt is. Hopelijk de volgende ronde toch minimaal weer een goed eitje voor jullie. Heel veel sterkte en succes. En hopelijk is het geluk ook voor jullie weggelegd. Zal voor je duimen. Hoe is het met de rest? dikke knuffel van mij voor iedereen.
Ieoor, wat vreselijk jammer. Zo oneerlijk eigenlijk!:x *Timon veegt een traantje weg* Ongeduldig, wij lopen in het UMCU. Donderdag eindelijk de intake gehad. We hadden een hele aardige arts die het één en ander heeft uitgelegd. Helaas in april beginnen met de pil. Ik zal decapeptyl en gonal-f gaan spuiten. Ik krijg ook een uitgangsecho. Manlief was flink met zijn oren aan het klapperen. Omdat mijn eerste fm met Hemelvaart zal zijn kan mijn man het een keer meemaken. Da's wel leuk, want dan is hij er toch meer bij betrokken. Zonnetje, hoe is het met jou?
Hier is poging 3b gestart. Donderdag ongi geworden, was wel 5 dagen later dan verwacht. Maar dat kan dus komen door de cyste. Vrijdag uitgangsecho gehad en de cyste is verdwenen gelukkig. Dus ik blij. Deze keer was manlief niet mee met uitgangsecho, hij had een afspraak die niet verzet kon worden. 1ste iui is hij bijna alle fm's meegeweest en de iui zelf natuurlijk. De 2e iui alleen uitgangsecho en de iui. En nu zien we wel weer. Man voelt zich dan inderdaad ook beetje betrokken. Zo maakt hij ook de pregnyl altijd klaar voor me. Heb vanaf de 1ste keer gevraagd of hij wil helpen. Ik moet namelijk 2 ampullen oplossen. En ben dan bang dat er 1 valt ofzo als je ze neerzet. Aankomende vrijdag weer voor fm. En vlak voor de pasen hopelijk nog de iui zelf. Ik ga voor een paas/ kerstkindje. Als het nu lukt namelijk is de innesteling met pasen en ben ik net voor de kerst uitgerekend. @timon; raar he dat je weer aan de pil moet. Heel veel succes. En ja ook met hemelvaart gaat dit allemaal door. Bij ons alleen tussen kerst en oud en nieuw een stop. Wel leuk dat man ook mee kan dan ja. Weet hij ook wat het inhoud. Kan hij op andere dagen geen vrij nemen? En jij zal vast meer gonal gaan spuiten dan mij, wil niet weten hoeveel pennen je dan wel niet moet hebben. Succes Ga hier maar weer eens werken vandaag.
Manlief heeft weinig aan steeds met de fm mee te gaan. Een keer meemaken is ook al prettig. Met de uitgangsecho gaat hij zeker mee. Ik ga even het boekje erbij pakken... 150 eenheden! Met de pil willen ze een gecontroleerde cyclus hebben ivm het spuiten. Het zal voor mij weinig uitmaken, want ik ben erg regelmatig. Mijn man haalde eigen medicijnen op en kreeg gelijk een groot deel van mijn hoeveelheid mee. De koelkast is niet zo vol als ik weleens heb gelezen. Zonnetje, fijn dat de cyste weg is en dat je volgende week de IUI zal hebben.
Hey lieve schat, heb je hier ook gevonden en ga je hier volgen Het is bijna zover....we gaan beginnen!!! Samen trekken we elkaar er wel doorheen meid!!! Heel veel succes alvast komende 1,5-2 maanden!!! Ik ga keihard voor je duimen en kaarsjes branden Hele dikke knuffel
IN DE MMM Gaby (23): icsi 2 mislukt. Hypo (31): 1e ICSI mislukt. (slechte kwaliteit sperma); cryocyclus vanaf 29-12, 4-1 echo Ieoor (33): 6 IUI, 1 IVF + 1 ICSI mislukt. Nu een 7e IUI in eigen cyclus (slechte kwaliteit sperma) Mijs (28 ): weinig tot geen zaad. Timon (34): 2e IUI mislukt, ga voor ICSI Traantje: 4 IUI's mislukt Zonnetje1980 (29): 1e iui. mislukt (slechte kwaliteit sperma) Mariska165 (27): zaadkwaliteit slecht, ws start ICSI in Februari' ZWANGER Calani (25): zwanger na 2e cryo TP van de 1e ICSI Jewel83: zwanger na 1e ICSI Merel81: zwanger na 2e ICSI Moos76: slechte kwaliteit sperma; spontaan zwanger van tweeling Mouse: spontaan zwanger vóór behandelingen Mootje: spontaan zwanger voor behandeling! Sjan (24): (slechte kwaliteit sperma) ( Spontaan zwanger)! BEVALLEN Suzan: dochter sophie Zon1980: bevallen esser: zoontje joep __________________
Hoe is het hier met de dames? Weinig geschreven. Daffie!!!! Jou ook hier? Hoe is het met jou? Ons weekend!!!! Druk druk druk. Gelukkig nu een lang weekend en ja... zoals verwacht ongi geworden! Gisteren al, met alle krampen erbij... en een paracetamol. Omdat het 3 dagen voor de uitgerekende dag is (gyn zat op 6 april) weet ik niet of dit geen probleem geeft voor het prikschema. Komende week maar eens een telefoontje plegen. Dames, mijn ICSI-proces is begonnen!!
IN DE MMM Gaby (23): icsi 2 mislukt. Hypo (31): 1e ICSI mislukt. (slechte kwaliteit sperma); cryocyclus vanaf 29-12, 4-1 echo Ieoor (33): 6 IUI, 1 IVF + 1 ICSI mislukt. Nu een 7e IUI in eigen cyclus (slechte kwaliteit sperma) Mijs (28 ): weinig tot geen zaad. Timon (34): 2e IUI mislukt, ga voor ICSI Traantje: 4 IUI's mislukt Zonnetje1980 (29): 1e en 2e iui mislukt, 3e iui 31-3 (slechte kwaliteit sperma) Mariska165 (27): zaadkwaliteit slecht, ws start ICSI in Februari' ZWANGER Calani (25): zwanger na 2e cryo TP van de 1e ICSI Jewel83: zwanger na 1e ICSI Merel81: zwanger na 2e ICSI Moos76: slechte kwaliteit sperma; spontaan zwanger van tweeling Mouse: spontaan zwanger vóór behandelingen Mootje: spontaan zwanger voor behandeling! Sjan (24): (slechte kwaliteit sperma) ( Spontaan zwanger)! BEVALLEN Suzan: dochter sophie Zon1980: bevallen esser: zoontje joep Even mezelf in het lijstje aangepast
Daffie en Timon; succes voor jullie. Hier zit ik op het wachtbankje van iui 3. In ieder geval 1 ei wat gesprongen is en als ik geluk heb nummer 2 ook. Nu dus afwachten. Succes voor allemaal. Ik schrijf zelf veel in het iui-topic. Hoewel ik daar soms ook amper aan toe kom.
Zonnetje, ik hoop dat deze poging jullie geluk mag betekenen. Ik kom niet meer op de IUI topic. Ben doorgestroomd naar IVF/ICSI. Hier af en toe schrijven om elkaar op de hoogte te houden is erg prettig.
Ik kan me voorstellen dat je op een ander topic zit. Gezien je daar thuis hoort wat betreft behandeling. Zal af en toe even hier wat schrijven. Voor allemaal succes
Is deze topic nu doodgebloed? Hoe is het met iedereen? Hier is de ICSI echt begonnen. IK HEB ME VANAVOND GESPOTEN!!! Ben nu een verplichte junk. De prik was gemener dan bij de prik instructie. Bij het terugtrekken had ik wat bloed.
Hey lieve dames! Ik heb een poosje geleden hier meegeschreven, maar ben op een gegeven moment een beetje afgehaakt. Wilde alleen even laten weten dat ik inmiddels zwanger ben!!!!! Na mislukte ICSI 1 en mislukte cryo is ICSI 2 gelukt! Het is natuurlijk nog wel spannend, ben nu 5,4 weken. Maar dit is natuurlijk al wel een hele mooie stap! Heel veel sterkte en succes lieve meiden!!! Xxx Hypo
IN DE MMM Gaby (23): icsi 2 mislukt. Ieoor (33): 6 IUI, 1 IVF + 1 ICSI mislukt. Nu een 7e IUI in eigen cyclus (slechte kwaliteit sperma) Mijs (28 ): weinig tot geen zaad. Timon (34): 2e IUI mislukt, ga voor ICSI Traantje: 4 IUI's mislukt Zonnetje1980 (29): 1e en 2e iui mislukt, 3e iui 31-3 (slechte kwaliteit sperma) Mariska165 (27): zaadkwaliteit slecht, ws start ICSI in Februari' ZWANGER Hypo (31): zwanger na 2e ICSI Calani (25): zwanger na 2e cryo TP van de 1e ICSI Jewel83: zwanger na 1e ICSI Merel81: zwanger na 2e ICSI Moos76: slechte kwaliteit sperma; spontaan zwanger van tweeling Mouse: spontaan zwanger vóór behandelingen Mootje: spontaan zwanger voor behandeling! Sjan (24): (slechte kwaliteit sperma) ( Spontaan zwanger)! BEVALLEN Suzan: dochter sophie Zon1980: bevallen esser: zoontje joep
Gefeliciteerd hypo, geweldig @timon; jij succes en heb ik ook wel gehad hoor beetje bloed. En de ene keer is spuiten pijnlijker dan de andere keer. Hier weer maand rust ivm 3 cystes na een mislukte iui 3. Dus hier weinig te melden. Ben ook weinig online tegenwoordig. Ga ergens in mei dus weer verder.
IN DE MMM Gaby (23): icsi 2 mislukt. Ieoor (33): 7 x IUI, 1 IVF + 2 x ICSI mislukt. 30 april third opinion Dusseldorf; dan gaan we weer door met ICSI poging 4 (slechte kwaliteit sperma) Mijs (28 ): weinig tot geen zaad. Timon (34): 2e IUI mislukt, ga voor ICSI Traantje: 4 IUI's mislukt Zonnetje1980 (29): 1e en 2e iui mislukt, 3e iui 31-3 (slechte kwaliteit sperma) Mariska165 (27): zaadkwaliteit slecht, ws start ICSI in Februari' ZWANGER Hypo (31): zwanger na 2e ICSI Calani (25): zwanger na 2e cryo TP van de 1e ICSI Jewel83: zwanger na 1e ICSI Merel81: zwanger na 2e ICSI Moos76: slechte kwaliteit sperma; spontaan zwanger van tweeling Mouse: spontaan zwanger vóór behandelingen Mootje: spontaan zwanger voor behandeling! Sjan (24): (slechte kwaliteit sperma) ( Spontaan zwanger)! BEVALLEN Suzan: dochter sophie Zon1980: bevallen Esser: zoontje joep Ik heb het lijstje even weer in de oude staat hersteld. Dikgedrukt en met roze letters. Als je het lijstje wilt wijzigen; quoten, en dan in jouw nieuwe mailtje quote weghalen.
IN DE MMM Gaby (23): icsi 2 mislukt. Ieoor (33): 7 x IUI, 1 IVF + 2 x ICSI mislukt. 30 april third opinion Dusseldorf; dan gaan we weer door met ICSI poging 4 (slechte kwaliteit sperma) Mijs (28 ): weinig tot geen zaad. Timon (34): 2e IUI mislukt, ga voor ICSI Traantje: 4 IUI's mislukt Zonnetje1980 (29): 1e en 2e iui mislukt, 3e iui 31-3 (slechte kwaliteit sperma) Mariska165 (27): zaadkwaliteit slecht, ws start ICSI in Februari' Marlayne85 (25) Zaadkw. slecht, 17 mei 3e afspr. Gyn. ZWANGER Hypo (31): zwanger na 2e ICSI Calani (25): zwanger na 2e cryo TP van de 1e ICSI Jewel83: zwanger na 1e ICSI Merel81: zwanger na 2e ICSI Moos76: slechte kwaliteit sperma; spontaan zwanger van tweeling Mouse: spontaan zwanger vóór behandelingen Mootje: spontaan zwanger voor behandeling! Sjan (24): (slechte kwaliteit sperma) ( Spontaan zwanger)! BEVALLEN Suzan: dochter sophie Zon1980: bevallen Esser: zoontje joep __________________ ..Heb mezelf even toegevoegd