Slechte kwaliteit sperma - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hihihi, je bedoeld mijn man. ;)

Lekker dat je deze maand de afspraken heb staan.

2. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Beide mannen, want die van mij hielp braaf bij de voorbereiding.

Maar inderdaad lekker dat je een afspraakt hebt marlayne.
    sterkte

3. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    O sorrie Timon! Jouw mannetje ook :) Ik ben benieuwd wat mijn mannetje doet..
    Wij gaan eerst lekker op vakantie, en als we dan terugkomen hebben we de afspraken!
    Wat een stom weer, geen zon maar ook geen regen...AARGHH!!

4. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    waar ga je heen op vakantie?

Veel plezier, hier pas in augustus vakantie, dus moet nog even wachten.

5. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Wij gaan naar een eiland bij Denemarken. Heerlijk, strand..hopelijk zon...!!

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Welk eiland? Wij hebben met een camper in Denemarken rondgetrokken. Erg gaaf!

7. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Wat leuk.
    Wij zitten er aan te denken om dit jaar met een caravan richting denemarken te gaan namelijk.

Zaten eerst te denken aan zwitserland, italie, oostenrijk enz. Maar het schijnt een hete zomer te worden, dus willen we liever wat noordelijker gaan ipv zuidelijker. Zeker omdat we in augustus gaan.

Maar nog niks staat vast hoor.

Geniet er in ieder geval van.

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zie hier...

9. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik feliciteer je alvast voorzichtig timon. Zou geweldig zijn.

10. 123

123 Niet meer actief

Timon,
    wat zou het geweldig zijn als je echt zwanger bent he meis! wij hebben 2 dagen geleden te horen gekregen dat het voor ons ook ICSI gaat worden. Gaan wrs in oktober starten. Het doet me goed om positieve verhalen te lezen!

11. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @timon; zie dat je ook ongi bent geworden?

Is het heel erg, want je kan soms beetje bruin bloedverlies hebben.

succes

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gisterenmiddag de hele middag heftige krampen gehad en helder rood bloed verlies. Uiteindelijk een paracetamol ingenomen, want ik was de krampen zo zat. Ook heb ik zo'n 2,5 uur liggen slapen. Wat doet zo'n situatie veel met je.

Hier de nacht met kruik en krampen in de weer geweest. Heb wel iets geslapen, maar fit voelen is iets anders. Straks een halve dag werken.
    Weet je wat zo gek is? Ik heb vanmorgen toch getest en dat streepje is ietsie donkerder dan die van gisteren. Nu verlies ik ook wat stolsels en is het echt ongi.
    Deze ronde is blijkbaar aan het uitlopen op een vmk. Toch heb ik, na alle depri van gisteren, nog een best goed gevoel. Of dat nu is omdat ik het wel best vind dat het dan maar ongi is of dat ik nog steeds een duidelijk streepje heb.
    Elke dag trek ik een kaart en al enkele dagen is het 'zwanger zijn'.

13. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Timon meis wat lees ik nou!
    Ongesteld geworden! Bah wat klote! Ik vrees dat het dan echt mis aan het gaan is. Arme meis.
    Heel veel sterkte.

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je, Ieoor. Het zij zo.

Hoe gaat het bij jou? Ben je al in Dusselsorf geweest?

15. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Timon, hoe is het met je? Denk aan je!

16. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36

Dankjewel!!
    Vorig jaar zijn we naar Noorwegen geweest, ook erg mooi, en niet zo warm als in NL. Nou ja..anders warm!

Fijn weekend allemaal!!

knuff

17. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Balen timon, ben bang dat het inderdaad een vmk is.
    Helaas. Veel sterkte.

En evt bloed laten prikken?

Mag ik vragen wat voor kaarten je gebruikt? Heb ook wel interesse in dat soort dingen.
    Gebruik soms inzichtskaarten.

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Vanmorgen het zh gebeld. Helaas kon ik nog steeds geen duidelijkheid krijgen. Met deze symptomen kan ik alsnog zwanger zijn, mits de stolsels niet meer worden. Een bloedtest op progesteron (bms) heeft ook nog geen zin, omdat dit waarschijnlijk ook nog hoog is. Over 5 dagen nogmaals testen en doorbellen. Hopelijk weet ik dan meer. Nu is het mezelf bezig houden.
    Op het werk de vage krampjes eruit gelopen. Nu geen last meer, heerlijk! Ik vloei nog steeds, maar met amper stolsels. Eigenlijk zijn de stolsels veel minder dan normaal.
    Ik was vanmiddag erg moe, last van mijn benen en hoofd. Heerlijk in de tuin geslapen.

19. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    succes timon en hopelijk een positieve afloop voor je.

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Omdat ik zo'n sterk gevoel had dat het over en uit was heb ik gistermiddag getest en kreeg gelijk. Geen 2e streepje meer te zien.:(
    Natuurlijk het zh gebeld om een afspraak bij de fa te maken ivm de eskimo. Kan dit pas over 4 weken! :$ Ik zat met tranen in de ogen aan de telefoon, want ik heb een paar dagen na de tp gevraagd om een afspraak mocht het mis gaan en werd zo afgescheept.
    Ik baal enorm dat ik deze afspraak 2 weken eerder niet heb kunnen maken.:x

Deze maand gaan we het zelf maar proberen. Je weet maar nooit nu ik weet zwanger te kunnen raken. Hopelijk willen de zwemmers van mijn man met voldoende aantreden en eentje z'n werk laten doen.;)

Vandaag was ik bezig mijn energie kwijt te raken, maar werd door een collega gestopt. Moest maar niet zo veel tillen, etc. Jahé, ik heb niets in mijn buik, hoor!:x Toen was ik fel en defensief. Tsss, het is ook nooit goed voor buitenstaanders. Laat me nu even!

Het gaat even minder goed dan ik had verwacht. Zag net elders positieve testen en dat gaf me tranen. Zij zijn zwanger en ik niet meer. Hoe blij ik voor hen ben... hoeveel pijn het me doet dat ik het niet meer ben. :(
    Ik heb momenteel blijkbaar een kort lontje en ga merken dat ik een muur om me heen aan het bouwen ben. Moet nu eenmaal door met werk etc. Best lastig allemaal. Maar hoe kan het anders? Pffff... ik weet het nu eventjes niet meer...:(

Deel Deze Pagina