Geniet ervan gaby. Laat alles gewoon over je heen komen. Op de rest zal ik later op de dag nog even reageren. Zo eerst ontbijten
Ik ben niet zo heel veel online te vinden meer hier. Dus even alles weer terug gelezen @sapie; wij vinden dat ze het niet kunnen vragen nee. Maar ja een directeur vind van wel. Ik ga ook van werkgever a naar werkgever b toe. Dus andere regels. Ga in elk geval wel praten met p en o waar ik nu werk. Kijken wat die zeggen. Als je gaat werken moet je maar accoord gaan met de regels die gelden. Als je dat niet wilt moet je mee gaan in het sociale plan en wordt er ook iets voor je gezocht en moet je ook maar accepteren wat ze bieden. Je hebt uiteindelijk dus niks te kiezen jammer genoeg. Jij ook succes. @timon: dat is goed nieuws. Je stond toch bovenaan de wachtlijst. Hopelijk is het snel zover voor jullie @ongeduldig: na 3 maanden zijn alle zaadjes ververst. Dus daarom de wachttijd ertussen. Mijn man is na 1 onderzoek naar uroloog gestuurd en daar was ook maar 1 onderzoek nodig. Toen medicijnen gehad en dus nog meer sperma-onderzoeken om te kijken of het had geholpen. Ik heb geen andere ideeën voor je. Heel herkenbaar dat je je goed voelt tot eisprong en daarna dus brak bent. Hier ook erg veel last van. Last van rug, buik, misselijk en gewoon niet fit. Als ongi er dan 2 dagen is knap ik op. @ieoor; balen dat je ongi bent geworden. Ik hoop zo dat het geluk ook voor jullie weggelegd is. Een rustronde kan lekker zijn. Hoewel ik me ook kan voorstellen dat je door wilt gaan. Heb je nog meer cryo's of niet? @gaby: leuke dag gehad? Hier dus morgen de 2e iui. Hoop dat deze beter gaat. Vorige keer was er een tangetje nodig en daarna 2 weken pijn in buik gehad. Eigenlijk moest ik nog dagje wachten, maar gezien de gonal op was mocht ik gisteren toch de pregnyl zetten. Ei was 18mm, dus op het randje. En weer maar 1 ei. Als het niet lukt volgende ronde nog meer spuiten dus. Maar ga hopen dat het gewoon lukt. Misschien heeft de volle maan nog beetje invloed.
Zonnetje; succes morgen met de 2e IUI! Cryo's; nee helaas, was het maar waar. Ik moet het helaas tot nu toe doen met maar 1 emmy. Wie weet heeft de 3e ICSI poging meer emmy's te bieden voor ons... (hihi). Fijn weekend meiden.
Balen ieoor dat je geen cryo's heb. En die isci is zeker ook meteen de laatste poging voor jullie? Ik hoop zo voor je dat het raak is. Hoe is het bij meriam? De situatie al weer beetje stabiel. Voor iedereen succes verder.
Hey dames! Ik lees nog steeds af en toe met jullie mee hoor! Net als Ieoor hebben wij ook weer een teleurstelling te verwerken; cryo-poging van ICSI 1 is mislukt. We kunnen ons zodra de ongi zich aandient aanmelden voor ICSI 2. Gaby: Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! xxx hypo
Ook voor jou balen hypo. Hopelijk gaat het bij jullie ook nog lukken. @elif: voor jou ook nog even geduld dus.
Hallo allen, Ieoor en hypo: enorm KL#@TE voor jullie, het is ook gewoon echt niet eerlijk allemaal....Wat een moed om meteen door te gaan zeg, knap, het moet gewoon lukken voor jullie! Zonnetje: De IUI gaat vast veel makkelijker nu! Ik heb het volle vertrouwen in de volle maan voor je. Succes morgen! En je werk: vervelend dat je zo voor het blok komt te staan zeg; sterkte! Gaby: jeetje dat je zelfs op je trouwdag tijd weet te vinden voor zp! Ik hoop dat je een fantastische dag hebt (gehad)!? Timon: wat fijn allemaal dat dat PGD niet nodig blijkt, ik hoop dat je snel kan starten met de ICSI! Weet je hier al iets van, wanneer kunnen jullie starten? Hier ligt de groentela in de koelkast vol met ampullen en naalden. Recepten dus meteen opgehaald en koelkast ingericht. Alle data zijn nu ook bekend: 11 feb mag ik mijn eerste spuit gaan zetten. Voel me er dubbel bij. Verder vooral stress omdat ik twijfel over hoe ik het op mijn werk moet gaan verkopen: blijkt dat ik net alle ziekenhuisbezoeken moet doen in mijn eerste werkweek bij nieuwe baanTips?
hey ben er weer.. hebben het nog erg druk vandaag dus een uitgebreid verhaal komt nog.. en zodra ik foto's heb kom ik ze showen
zal ff vertellen hoe het was, Ik werd om 8 uur opgehaald door esther (schoonzusje) en zij heeft mij naar mama gebracht. Om kwart over 8 zou namelijk de kapper al beginnen met mijn haren. Ondertussen bracht joey puk naar opa toe, puk heeft daar ook geslapen. Joey heeft ook s'morgens vast ingecheckt in het hotel. Daarna is hij naar zijn moeder gegaan. Mijn haren heeft ongeveer 1,5 uur geduurd en make-up duurde 1 uur en 15 minuten. Rond half 12 ben ik vast naar boven gegaan om alles wat ik onder de jurk aan had, aan de doen. volgens mij zat ik tegen 12 uur helemaal klaar beneden te wachten. Om kwart voor 1 kwam de trouwauto langs rijden en Joey kwam mij dus ophalen, hij belde aan en ik deed de open en daar stons een hele zenuwachtige Joey, en met trillende handjes gaf hij mijn bruidsboeket We hebben even buiten wat foto's gemaakt maar het weer was erg slecht, dus zijn snel de auto in gegaan om naar t gemeentehuis te gaan. Eigenlijk zouden joey en ik achterin zitten en de fotograaf zou de trouwauto rijden, maar ik kon met mijn jurk niet achterin komen, en ben dus voorin gaan zitten, joey heeft dus ook zelf gereden (wat die overgens echt niet erg vond) eenmaal bij het gemeente huis, kwam ineens mijn werk eraan met een aantal kinderen, dat was echt super leuk, en had het ook niet verwacht. we hebben nog een aantal foto's gemaakt en is iedereen op de plek gewezen waar ze moesten gaan zitten. de muziek ging aan en wiebe heeft me weggegeven. De ambtenaar had er echt een heel erg leuk verhaaltje van gemaakt, maar dat is echt veel te lang om ook nog allemaal te vertellen. Elfie (zusje) kwam de ringen brengen (volgens mij werd ze er spontaan zenuwachtig van hihi) en joey en ik deden de ringen bij elkaar om, en toen waren we na het tekenen van alles officieel getrouwd Joey en ik zijn samen nog even weg geweest om foto's te maken, en rond kwart over 3 waren we alweer terug, het was zo'n slecht weer dat we toch maar niet buiten zijn geweest met foto's maken. Om 5 uur gingen we allemaal eten en dat smaakte volgens mij bij iedereen wel goed. om 8 uur druppelde de eerste gasten binnen, en binnen een mum van tijd was t al erg druk. tegen 9 uur hebben joey en ik de bruidstaart aangesneden en daarna begonnen met de openingsdans. ook heb ik nog een dans met wiebe gedaan. de avond was echt super gezellig, en iedereeen heeft zich volgens mij ook wel vermaakt. toen de avond bijna om was, moesten joey en ik in t midden gaan staan, daar kwam nog een keertje ons dansnummer en iedereen kwam om ons heen staan, ze hadden ook een soort van sterretjes vast, was echt heel erg mooi om te zien. tegen 1 uur is langzamerhand iedereen weg gegaan en de boel werd opgeruimt.. de dag was gewoon al weer voorbij, dat gaat echt snel, maar we hebben een top dag gehad. Joey en ik zijn naar het hotel gebracht, en t zag er echt heel mooi uit. maar eerst maar de schoenen uit en de jurk uit en iets gemakkelijk aan trekken. we hebben er echt heerlijk geslapen in een mega groot bed. s'morgens hebben we ontbijt op bed gekregen, en daarna hebben we onze spullen weer ingepakt en zijn we lekker naar huis gegaan. al met al het was echt een super leuke dag!  
Hey Gaby; nogmaals gefeliciteerd! Fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad. Heb je foto's??? Ben benieuwd hoe je eruit zag! xxx hypo
Gaby van harte gefeliciteerd! Zo te horen hebben jullie echt een geweldige dag gehad. Fijne dagen! (jullie gaan paar dagen weg toch?)
Weer een junk erbij! Voor jou gaat het echt gebeuren. Helaas geen tips, want op mijn werk weten ze ervan. Wij weten nog helemaal niets over starten met ICSI. Gewoon afwachten .