ongeduldig: de kans dat je bij geertgen ook eerst moet afvallen is erg groot... ik heb voor het radboud 6 kilo moeten afvallen.. maar dat zijn er inmiddels 10 geworden.. maar geertgen wou dat ik nog meer ging afvallen ..
Ongeduldig; dat ze je eerst 1,5 jaar het zelf laten proberen is heel gewoon hoor. Dat deden ze bij ons ook. Na 1 jaar zelf proberen heb ik een HSG gehad. Daar staat ook altijd/meestal 6 maanden zelf proberen voor. Bij ons kwam het precies goed uit. Na 1,5 jaar zelf proberen en HSG gehad te hebben kwam de 1e IUI. Tja de richtlijnen van ziekenhuizen......... Voor wat betreft het Geertgen; Gaby zegt dat ze eerst moet afvallen; ze is echt de 1e die ik daarover hoor. Ik kom inmiddels zelf al heel erg lang bij het Geertgen (wij zijn daar in behandeling). En ze zijn er juist trots op dat ze niet aan gewicht doen!! Heel vreemd. Welke arts hebben jullie ongeduldig? En welke arts hadden jullie Gaby? 123; succes met de operatie vandaag. Mijn man heeft dezelfde operatie gehad, jan 2009; helaas zonder positief resultaat. Wij gaan weer van start zodra ik ongesteld geworden ben.
ieoor: echt? wij hadden dokter baks of bax... ofzo.. ik vond haar soieso kei sjagie tegen ons doen.. en ik zou volgens haar nog meer moeten afvallen..
Ongeduldig, wat ontzettend onhandig dat ze je dat niet per telefoon konden vertellen. Mij is bekend dat je na een jaar proberen via de ha bij de gyn. terecht komt. 123, hoe is het met je man gegaan? Zonnetje, hoe gaat het met jou? Wanneer weet je wat de status van de cyste is? In het UMCU heb ik nog nooit 1 van de artsen gehoord over afvallen. Gelukkig maar. Ieoor, heb je een idee wanneer je weer ongi moet worden?
Heb juist bij het Geertgen gevraagd of ze dat hebben en max BMI, maar mij werd verteld dat ze daar niet naar kijken. Wij krijgen Dr. Wissman, dus ben benieuwd. En ja, ik wist dat ze normaal gesproken niets voor 1 jaar doen, maar de HA had doorverwezen en zelf gebeld en het verhaal uitgelegd.. tis gewoon heel onhandig gelopen, verwachtingen gewekt die nu dus tegenvallen. Hoor goeie verhalen over het Geertgen, dus ik ben benieuwd. 123, operatie meegevallen??
Ongeduldig; dokter Wissmann is ook onze arts. Erg aardige man, erg professioneel, en zeer bekwaam. Jullie krijgen er een goed gevoel bij, let maar op. Bij het Geertgen ben je niet zo'n nummer, zoals dat in het ziekenhuis wel zo is. Althans dat was zo bij ons. Geertgen geen max. BMI. Nee dat wist ik wel. Mooi zo. Dokter Wissmann zegt altijd; wij willen u zwanger zien. Dus dat is een mooi streven. Mijn cyclus is de laatste tijd wat van slag. Vorige keer ging ik richting de 40 dagen. Nu zit ik rond dag 29, en heb ik al een week last van bruin verlies. Geen pijl op te trekken geloof ik. Maar ik verwacht het stiekum toch wel een dezer dagen. Dan kunnen we weer leuk van start. Fijne avond meiden.
Hey meiden, de operatie is heel goed gegaan, niks aan het handje lijkt het wel. Geen pijn, eerder vervelend. Gelukkig ook niet ziek van de narcose. Nu moeten we over 3 maanden weer naar de uroloog en een week daar voor een zaadonderzoek laten doen en dan weten we of het IUI of ICSI word. Dank voor jullie medeleven! Dikke knuffel
Hey meiden! Kom ff om het hoekje kijken bij jullie; hoop dat t goed gaat met jullie allemaal! Ik ben begonnen met 2e ICSI. Ik klets van me af in mijn eigen topic, maar kom af en toe spieken hoe t met jullie is. Heel veel sterkte met alles! Dikke kus, hypo
Vorige week hebben we groen licht gekregen van de acupunctuur man. Ik ben gister ongesteld geworden, dus we zijn weer van start. Gisteren de 1e Deca koste met toch wel veel moeite; mezelf weer prikken. Vandaag uitgangsecho gehad; er liggen maximaal 5 eitjes klaar. Nu maar hopen dat ze alle 5 mee willen gaan groeien, liefst natuurlijk ook evenredig. Vrijdag of maandag weer terug voor de 1e FM. Ik ga vanavond starten met de Gonal F. 300 eenheden deze keer. 375 eenheden Fostimon zoals de vorig keren brachten ook niet het gewenste resultaat. Misschien deze keer wel.
Ieoor, je bent weer begonnen. Duimen dat alle eitjes meedoen. Dat dit een roze uitslag zal geven. 123, ben je aan het afvinken? Ik heb nu 2 dagen vrij na 5 werkdagen. Eindelijk! Nog 17 dagen wachen...
Ik ben hier de laatste tijd weinig te vinden, dus even snel reactie. Voor degene die bezig zijn, fijn en hopen op roze. Ik zit soms ook te denken aan acupunctuur, maar ben er nog niet uit. De cyste moet vanzelf verdwijnen en op dag 3 van de volgende cyclus kijken ze of hij weg is of klein genoeg. Denk het wel dat hij gekrompen is, want heb minder last van buikpijn en opgezette buik. Alleen nu snipverkouden, dus hoop snel weer op te knappen. Verder heb ik het druk met allerlei dingen. Voor iedereen succes en sterkte
Omdat de artsen momenteel nog steeds vol zitten waardoor wij pas een maand na de oproep de intake hebben. Best balen, want we wachten al vanaf oktober. Waarschijnlijk zal ik in april met de pil moeten beginnen en heb vernomen dat in mei een verbouwing is waardoor ze 2 weken gesloten zijn. Natuurlijk net met mijn ei en dus de eerste ICSI!:x
Timon GRRRR. Wat een wacht ellende.... Als ik jullie was, was ik al lang overgestapt naar een ander ziekenhuis.
Jeetje timon wat balen dat het dan dicht is. Ook beetje raar gepland van ze. Sterkte en succes. En hopelijk mag je toch eerder beginnen.
We zullen het 18 maart van de fa horen. Nu hoorde ik het van een forumlid die een week eerder een afspraak heeft, maar waarschijnlijk een andere prikinstructie krijgt. Ik hoop ergens dat we de korte cyclus kunnen doen ipv de lange. Dan heb ik in april alsnog mijn 1e ICSI. Afwachten....
willen jullie iets voor me doen.. even stemmen op elena Zwangerschapspagina - Baby van de Maand foto heet elena 7 weekjes oud.. thanks.
Gaby wat lees ik nu: KID in Dusseldorf! Dat had ik helemaal gemist. Dus jullie zijn eruit. Spannend. Dubbele gevoelens nu, of is daar helemaal geen sprake van? Succes meis.